حتی امباپه را با زلاتان مقایسه نکنید


سرویس خبر شماره: 2021006
24 مه 1403 در 10:53 ق.ظ |
2.6 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

کیلیان بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن است

تیری آنری معتقد است که بحث بر سر بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن بیهوده است زیرا کیلیان امباپه از هر نظر برتر از رقبای خود است.

حتی امباپه را با زلاتان مقایسه نکنید

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کیلیان امباپه روز جمعه رسما اعلام کرد که از پی اس جی جدا خواهد شد. هفت فصلی که برای او سرشار از جام‌های ملی بود، اما او هرگز نتوانست با پاریس قهرمان لیگ قهرمانان شود. او یک بار به فینال و دو بار به نیمه نهایی رسید اما نتوانست به بزرگترین هدف خود برسد.

2021213

امباپه آخرین بازی خود را شب گذشته در پاک دو پرنس انجام داد و رئال را بعد از فینال جام حذفی مقابل لیون آماده خواهد کرد. باشگاه پاریسی ترجیح داد برای او مراسم خداحافظی ترتیب ندهد، اما هواداران و هواداران پی اس جی از آن استقبال کردند.

2021302

بسیاری بر این باورند که او که بهترین گلزن تاریخ باشگاه است، بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن نیز محسوب می شود. تیری هانری در این مورد تردیدی ندارد. اسطوره فوتبال فرانسه به CBS گفت: برای برخی، دیوید ژینولا، ژرژ ویها و زلاتان بهترین بازیکنان تاریخ پاری سن ژرمن هستند، اما به نظر من این اصلاً جای سوال نیست، زیرا بهترین بازیکن تاریخ پاری سن ژرمن کیلیان امباپه است. او قابل مقایسه نیست. به هر یک از این ستاره های بزرگ و برتر از همه آنها است.

مجله اخبار فوتبال خارجی