حدادی: انشاالله استقلال قهرمان لیگ می شود


سرویس خبر شماره: 1822319 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 00:31 |
12,150 امتیاز خبر|

0نظرات

حدادی در واکنش به شرایط لیگ فوتبال و شرایط استقلال در مسیر پیروزی گفت: ابتدا برای تیم فولاد در بازی های آسیایی آرزوی موفقیت می کنم و به بچه های سپاهان خسته نباشید می گویم. پیش بینی فوتبال سخت است، البته باید به تیم نساجی تبریک بگویم، در حین فیزیوتراپی مسعود شجاعی و بقیه بازیکنانشان آمدند و ما آنها را فریب دادیم و اذیتشان کردیم اما من به آنها تبریک می گویم. من به عنوان هوادار استقلال دوست دارم قهرمان شوم و مهم این است که با 6 بازی با قدرت به بازی ادامه دهند و حالا به عارف غلامی گفتم انشاالله قهرمان شو.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره وضعیت جسمانی خود توضیح داد: در حال حاضر مشغول آب درمانی هستم و در حال بهبودی پس از مصدومیت هستم. سعی می کنم اول خرداد به اردوی تیم ملی بروم و تا جایی که امکان دارد در خدمت تیم ملی باشیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حامد حدادی، ستاره باتجربه بسکتبال ایران که امشب فینال لیگ بسکتبال را تماشا کرد، درباره این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود. ذوب آهن خیلی خوب بازی کرد و در کوارتر سوم توانست به بازی برگردد و در کوارتر چهارم نیز روند خوب خود را حفظ کرد اما پری پتی ضربات خود را به صورت حرفه ای برای شهرداری گرگان به ثمر رساند و اینجا نشان می دهد که سطح بازیکنان حرفه ای چقدر موثر است. بازی و من فکر می کنم هر دو تیم قابل احترام هستند. تیم ذوب آهن بدون بازیکن خارجی به فینال رسید.

حدادی در واکنش به حضور تماشاگران گفت: تعداد تماشاگران گرگان مهمتر بود، ذوبی ها هم تماشاگر آورده بودند، اما در مجموع اگر رفت و آمد با تماشاگران اصفهان و گرگان بود؛ اما در مجموع اگر با تماشاگران اصفهان و گرگان رفت و آمد داشتیم، حضور تماشاگران در گرگان بیشتر بود. بهتر بود و بازی پاسخگوتر بود. اما اینجا هم برگزار شد و بهتر بود در یک سالن 12000 نفری برگزار می شد که بازیکنان نمی توانستند روی زمین بازی کنند و به نظر من این کار سختی بود. اینجا البته محل اقامت خیلی خوب بود.

ستاره بسکتبال ایران ابراز امیدواری کرد که استقلال بتواند قهرمان لیگ برتر شود.