حذف مقابل رئال ما را کشت!

مارکو وراتی گفت: “ما مقابل رئال مادرید جنگیدیم و 150 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم. با تمام قدرت در زمین بودیم، اما آنها قوی تر عمل کردند و اکنون کمی غمگین هستیم. امسال شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. به ندرت با هم تمرین می‌کردیم و فکر می‌کنم شش ماه اول بدون حتی سه جلسه تمرین با همه بازیکنان گذشت.

مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن اعتراف کرد که شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا دشوار بوده است.

البته در نهایت ما قهرمان فرانسه شدیم و از این بابت خوشحالم، زیرا رسیدن به این هدف هرگز آسان نبود. ما در لیگ قهرمانان اروپا رویایی داشتیم و می خواستیم به مرحله نهایی برویم. ممکن است جزئیات کوچکی در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی وجود داشته باشد و شما می توانید پس از دو بازی خوب به فینال برسید، اما رئال مادرید ضربه سختی به ما زد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب های دراماتیک رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تاریخی در برنابئو مقابل پاری سن ژرمن آغاز شد. کریم بنزما با وجود پیروزی در این بازی و برتری خانگی مقابل رئال مادرید، در مدت زمان کوتاهی سه بار دروازه پاری سن ژرمن را باز کرد. حالا مارکو وراتی از قهرمانی فرانسه ابراز خوشحالی کرده و البته حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا را سخت توصیف کرده است.


سرویس خبر شماره: 1823438 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 11:50 |
1,847 امتیاز خبر|

0نظرات

مارکو وراتی: