حراج بزرگ بارسلونا; سه ستاره مانده بود / آخرین راه حل برای برون رفت از بحران

بارسلونا پس از یک پنجره نقل و انتقالات شلوغ هنوز نتوانسته به لطف فعال شدن اهرم های اقتصادی خود از بحران مالی عبور کند و برای این منظور باید فورا برخی از بازیکنان خود را بفروشد.

باید دید چند بازیکن بارسلونا را ترک خواهند کرد و چند بازیکن تا بسته شدن بازار نقل و انتقالات در اول سپتامبر باقی خواهند ماند.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

تیم کاتالانی تا به امروز ژول کوند مدافع فرانسوی جدید خود را به خدمت نگرفته است و حتی در صورت امضای قرارداد ممکن است با مشکلات بیشتری روبرو شود.

روزنامه اسپانیایی “موندو دپورتیوو” نوشت فرانکی دی یونگ هافبک هلندی که در سه ماه گذشته علاقه زیادی به منچستریونایتد نشان داده است، به دلیل مصدومیت های متعدد لیورپول به خصوص در لیورپول به لیورپول لینک شده و ممکن است به این تیم منتقل شود. خط میانی ممفیس دپای که مدت هاست به یوونتوس علاقه مند است، پس از پیوستن آرکادیوش میلیک به بیانکونری می تواند به منچستریونایتد برود. علاوه بر این، مذاکرات چلسی و بارسا در مورد پیرامریک اوبامیانگ ستاره گابنی بارسا ادامه دارد و علیرغم درخواست چلسی، بارسا علاقه ای به گنجاندن مارکوس آلونسو در این معامله ندارد و از آبی ها درخواست پول کرده است.