حردانی: مس باید خوشحال باشد که از ما امتیاز گرفت

حردانی در پایان یادآور شد: وضعیت زمین ورزشگاه وطنی خوب است، امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را با حضور هوادارانمان انجام دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

صابر حردانی متخصص گل های راه دور از عملکرد تیمش مقابل مس رفسنجان دفاع کرد.

حردانی: مس باید خوشحال باشد که از ما امتیاز گرفت

وی در خصوص قضاوت داوران در این دیدار و سایر دیدارهای نساجی ادامه داد: در این چند سالی که بازی می کنم هرگز درباره مسائل داوری صحبت نکرده ام اما اشتباهات داوری فصل جاری ما را بسیار آزار داده است. سوت های بد امتیازات زیادی را از نساجی گرفت و اگر این اتفاق نمی افتاد جایگاه تیم ما در جدول خیلی بالاتر از الان بود. امیدوارم دیگر این اتفاقات برای ما تکرار نشود. در این دیدار در دقایق پایانی داور به اشتباه یک توپ را برای کرنر اعلام کرد. اگر این توپ تبدیل به گل می شد تمام تلاش بازیکنان بی نتیجه بود و همین تک امتیاز را از دست می دادیم.
حردانی درباره عملکرد نساجی و وضعیت این تیم در جدول گفت: خدا را شکر در این فصل نتایج خوبی گرفتیم، عملکرد بسیار خوبی مقابل تیم های رقیب داشتم و اکنون در رده نهم جدول هستیم که البته یک قسمت با هم تفاوت داریم. . در مجموع نساجی نسبت به فصول قبل عملکرد بهتری داشت و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا بتوانیم در رده های بالاتر حرکت کنیم.

1790401
وی در خصوص عملکرد خود به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر از عملکردم راضی هستم و دستورات فنی مربیان را در زمین اجرا می کنم، تاثیرگذار بودم. معمولا در ایران کیفیت و عملکرد یک فوتبالیست با تعداد گل های زده و پاس گل ارزیابی می شود، اما من سعی می کنم برای برد در خدمت تیمم باشم چون اگر تیم برنده شود من هم موفق می شوم.
وی با تشکر از گل دیدنی فجر سپاسی در جام حذفی خاطرنشان کرد: در فولاد توانستم گلی شبیه به این بزنم، در گذشته ضربه ای زدم که تبدیل به گل نشد اما خدا را شکر توپ رفت. مقابل فجر وارد دروازه شد. صبر کنید، امیدوارم بتوانم دوباره این کار را انجام دهم، اما همانطور که گفتم، بیشتر در تلاش هستم تا مهاجمان را در موقعیت مناسبی قرار دهم. گلزنی در این فصل با توجه به نحوه بازی حریفان بسیار سخت شده است.
وی در خصوص دیدار حساس نساجی مقابل سپاهان گفت: بازی آینده ما برابر سپاهان است، همه می دانیم که سپاهان تیم بسیار خوبی است، برای کسب سه امتیاز به زمین می رویم اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و من نمی توانم. با اطمینان نگویید که برنده می شویم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صابر حردانی، وینگر نساجی درباره تساوی این تیم مقابل مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود، تمام برنامه تاکتیکی م.مطهری را در زمین اجرا کردیم و بازی های زیادی داشتیم. از شانس‌ها، می‌توانستیم این بازی را ببریم.” ما مستحق کسب سه امتیاز بودیم اما در نهایت به تساوی رضایت دادیم. فکر می‌کنم تیم من باید خوشحال باشد که توانسته یک امتیاز از ما بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1866049
02 فوریه 1401 ساعت 08:00
141

0نقطه نظر

امسال گلزنی سخت تر شده است