حرکت صیاد منش به سمت گل اول (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اللهیار صیادمنش پس از نیم فصل حضور در هال سیتی انگلیس، شرایط بهتری نسبت به ابتدای ورودش به این باشگاه پیدا کرد و علاوه بر دریافت شماره 9 این تیم، موفق به کسب یک امتیاز نیز شد. موقعیت ثابتی در تیم که امیدوار است با امتیاز شما و درخشش شما آن را از دست ندهد.

صیادمنش که هفته گذشته در مقابل بریستول سیتی مهره اصلی تیمش بود و در پست وینگر چپ برای هال سیتی بازی می کرد، در دقیقه 84 به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد اما به سرعت تمرینات خود را از سر گرفت و تا این لحظه با جدیت کار کرد. برای دومین مسابقه فصل آماده شوید.


سرویس خبر شماره: 1836974
15 اوت 1401 ساعت 08:20
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مهاجم ایرانی هال سیتی که فصل گذشته 12 بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند، شنبه گذشته در بازی افتتاحیه فصل 2022-2023 تیمش قرار گرفت و عملکرد موثری از خود به نمایش گذاشت، هرچند به دلیل اینکه نتوانست بازی را به پایان برساند. به مصدومیت بازی در زمین باقی ماند و تعویض شد.

تیم فوتبال هال سیتی در هفته دوم لیگ برتر از ساعت 18:30 امروز شنبه در ورزشگاه دیپدیل میهمان یک امتیاز از پرستون خواهد بود. صیادمنش امیدوار است در این دیدار اولین گل فصل خود را به ثمر برساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ستاره ایرانی هال سیتی امیدوار است در دومین بازی فصل مقابل پرستون گلزنی کند.