حریف بزرگ خرداد تیم ملی؛ کانادا + 2

اکوادور یکی از پرطرفدارترین تیم ها در این مجموعه است. زمزمه هایی در مورد بازی با تیم ملی کامرون نیز شنیده می شد اما این پیشنهاد هنوز به جایی نرسیده است.

تیم فوتبال کانادا جدی ترین گزینه فدراسیون فوتبال برای مسابقات مقدماتی است.

البته این سفر به مجوز شورای برون مرزی هم نیاز دارد.

ایران در جام جهانی 2022 قطر با آمریکا، انگلیس و برنده مسابقات مقدماتی اروپا همگروه است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کانادا در حال حاضر گزینه اصلی برای همه تیم هایی است که به نام تیم ملی نامگذاری شده اند. تیمی که علاوه بر برگزاری مسابقه، مبلغ مناسبی را نیز برای این دیدار به ایران پرداخت می کند. همچنین ایران می تواند در پخش تلویزیونی بازی و درآمد روز بازی شرکت کند و از این بازی درآمد زیادی کسب کند.

فوتبالدوستان ایران در راه جام جهانی از فدراسیون انتظار برنامه ریزی خوبی دارند، بازی با کانادا و اکوادور می تواند تدارکات خوبی برای تیم ایران باشد.

اتحادیه فوتبال می گوید یکی از رهبران در حال مذاکره با چهل کشور برای برنامه ریزی شش بازی تدارکاتی در جام جهانی بعدی است و همانطور که گفته شد به نظر می رسد کانادا کارآمدتر و مناسب تر از سایرین است.


سرویس خبر شماره: 1822437 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 18:12 |
92,453 امتیاز خبر|

29نظرات

سفر طولانی احتمالی در آمریکای شمالی؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که طی یکی دو ماه گذشته شایعات مختلفی در مورد بازی های آتی تیم ملی به گوش می رسد و نام کشورهای مختلف مطرح می شود، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و همچنین … مدیران فدراسیون، کانادایی هستند.

دراگان اسکوچیچ معتقد است با توجه به مسافت طولانی طی شده در کانادا و مشکلات احتمالی ویزا، بهتر است تیم ملی حداقل دو یا سه بازی در این کشور برنامه ریزی کند. مسابقاتی که به دلیل حضور ایرانیان زیاد در آمریکای شمالی حالت خانگی برای فوتبال ایران خواهد داشت.

سفر به کانادا احتمالا برای چهار Fifad بعدی در ماه ژوئن برنامه ریزی خواهد شد. البته این سفر فعلا قطعی نیست زیرا پرونده تدارکاتی تیم ملی برای سفر به آمریکای شمالی هنوز کامل نشده است.

کانادا که با اقتدار به جام جهانی راه یافته است، در رده بندی فیفا در رده 38 قرار دارد. آنها آلفونسو دیویس ستاره بایرن را دارند.