حریف نتوانست از انگشت برای انجام این حرکت مقابل ساپینتو استفاده کند/ بازی پرسپولیس برای استقلال بسیار مهم است

وی درباره اشتباه علیرضا رضایی روی دروازه مس کرمان تصریح کرد: دروازه بان جوان همین است و برای کسب تجربه بیشتر باید برای او هزینه کنید. مطمئناً بهزاد غلامپور زحمت می کشد اما رضایی باید بیشتر مراقب باشد که چنین اشتباهاتی مرتکب نشود.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال درباره اخراج ریکاردو ساپینتو پس از درگیری با یکی از مربیان مس گفت: نمی دانم دلیل اخراج ساپینتو چه بود. اگر برای خوشحال کردن او باشد، چیز خاصی نبود. هرکسی ساپینتو را بر اساس فرهنگی که دارد قضاوت می‌کند، غافل از اینکه ساپینتو از فرهنگ دیگری می‌آید و باید بفهمد که حرکاتی که انجام می‌دهد ساده است و ضد ارزشی نیست و فرهنگی نیست. اگرچه ساپینتو نیز باید در رفتارش نجیب تر باشد، اما او را با شروع فصل مقایسه کنید و ببینید چقدر تغییر کرده است. باید بپذیریم که تغییر یک شبه اتفاق نمی افتد. فرهنگ مقوله بسیار بزرگی است و آرام آرام تغییر می کند.

مومنی خاطرنشان کرد: در شأن نیمکت برنجی نبود که یک نفر انگشتش را روی دماغش بگذارد و به کسی که طرفداران زیادی پشت سر دارد بی احترامی کند. رفتار سرمربی مس بی احترامی به نیمکت آنها بود. من فرزندانم را می شناسم و آنها افراد شریفی هستند، اما انتظار چنین رفتاری را نداشتم. مردم کرمان اینطور نیستند و نباید می شد. این رفتارها تمرین خوبی نیست.

محمد مومنی درباره برتری 3 بر 2 استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: مس تجربه خوبی در فوتبال ایران دارد اما استقلال باید می برد چون باید نزدیک به بالای جدول می بود. بازیکنان خوب کار کردند و مهدی قیدی روز خوبی را پشت سر گذاشت و توانستیم به این روند ادامه دهیم. با این حال، بازیکنان باید به اتحاد تاکتیکی بیشتری دست یابند، زیرا قبل از گل دوم مس، موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم که از دست دادیم.

وی در پایان در خصوص فاصله سه امتیازی استقلال با پرسپولیس گفت: بازی های دو هفته آینده بسیار مهم است. پرسپولیس مقابل سپاهان بازی دارد و نتیجه این دیدار برای استقلال مهم است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال