حسن زاده: ایران می تواند آمریکا و انگلیس را شکست دهد


سرویس خبر شماره: 1845764
7 اردیبهشت 1401 ساعت 20:36 |
1.6 هزار |

0نقطه نظر

عملکرد همه خوب بود مخصوصا کی روش

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا حسن زاده در خصوص عملکرد تیم ملی در دو دیدار مقابل تیم های اروگوئه و سنگال به خبرنگار ما گفت: بالاخره هر تیمی باید از نظر بدنی، روحی و روانی آماده باشد و بتواند شروع خود را مشخص کند. ترکیب، او باید یک بازی دوستانه انجام دهد تا با آمادگی کامل راهی جام جهانی شود. اروگوئه تیم شناخته شده ای است و بازیکنان شاغل در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا در آنجا بازی می کنند. بازیکنان ما در نیمه اول کمی گیج بودند و در نیمه دوم بهتر شدند و با گل طارمی یک بر صفر پیروز شدند. برنده شدن در یک بازی دوستانه به کودکان انگیزه می دهد. دلیلی نمی بینم که ایران نتواند انگلیس، آمریکا و ولز را شکست دهد.

وی ادامه داد: سنگال بازیکنان بسیار خوبی دارد و اگر گل به خودی نبود می توانستیم آن تیم را هم شکست دهیم. پاس های هدفمند و بلندی که به مهاجمان داده می شد راضی کننده بود. در کل عملکرد همه خوب بود مخصوصا کی روش به عنوان بازیکن اول تیم.

پیشکسوت استقلال و تیم ملی درباره قدرت ایران که خط حمله آنهاست و اینکه در جام جهانی با یک مهاجم یا دو مهاجم بازی کنیم، توضیح داد: نقطه قوت ما در حال حاضر رئیس فدراسیون است که روش را ارائه می دهد و کی روش نمی دهد. . او این شخصیت را به تیم ملی منتقل کرد. قبل از آمدن او اختلاف خاصی بین بازیکنان وجود داشت اما این موضوع باعث نظم در تیم ملی شد و این موضوع هم در بیرون و هم در داخل زمین مشخص بود. 60 درصد بچه ها لژیونر هستند و تجربه کافی دارند، فقط باید نقاط ضعف خط دفاع و دروازه بان را اصلاح کنیم که با تمرین زیاد این امکان وجود دارد و اگر پوشش بدهیم یک تیم کامل به دنیا می فرستیم. جام. مشخصه اصلی ما خط هافبک و خط حمله است، می توانیم برای تیم های بزرگ مشکل ایجاد کنیم و همیشه دست باز است. به نظر من، استفاده از یک مهاجم متعهد.

وی افزود: مهم این است که 60 درصد بازیکنان تیم ملی 6 سال است که در کنار هم هستند و این هماهنگی زیادی ایجاد کرد و این هماهنگی در بازی با اروگوئه و سنگال مشهود بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی رضا حسن زاده قدرت تیم ملی را تاج و کی روش اعلام می کند و از شرایط تیم ملی می گوید.

حسن زاده: ایران می تواند آمریکا و انگلیس را شکست دهد

حسن زاده درباره دفاع راست و چپ تیم ملی و دعوت مجدد رامین رضاییان و حضور ابوالفضل جلالی گفت: جام جهانی بهترین تورنمنت دنیاست و تیم های ملی از بازیکنان جوان و با تجربه استفاده می کنند. در سمت چپ علاوه بر جلالی، حاج صفی را هم داریم. رامین که تجربه دارد و او را کاملا می شناسد. جلالی در دادن پاس و ارسال هم خوب کار کرد و کاملاً آرام و بدون استرس بازی کرد. سمت راست علاوه بر رامین، صادق محرمی است که او هم لژیونر است و همگی مثمر ثمر هستند.