حسینخانی از مارچلو بیلسا تا تونی اولیویرا

عکس ها: امیر خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1821518 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 14:24 |
343 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرزاد حسین خانی 43 ساله و در حالی که دومین سال رسمی مربیگری اش را پشت سر می گذارد، مانند دوران بازی اش، مسیر طولانی را روی نیمکت برای خودش در فوتبال آغاز کرده است.
حسین خانی که هنوز آنقدر فرم بدنی خوبی دارد که به عنوان بازیکن پا جای پای اعضای تیمش می گذارد، این فرم بدنی را در برخی فریم ها مقابل نیمکت تیمش به تصویر می کشد. کافی است یکی از وینگرها یا مدافعان کناری توپ را مقابل آنها داشته باشد و ضربه را بزند تا حسینخانی با شروعی سریع با او در حد مجاز چند قدم به جلو برود.
گاهی مثل بیلسا نشسته بازی را تماشا می کند و گاهی مثل دیروز مثل تونی محبوب، گرفتار تحرک خودش است!
حسینخانی و همکارانش که همیشه از برنامه دو ساله مسکونوردی صحبت می کنند، به خوبی می دانند که اگر در سال اول مجوز صعود مس به کرمان بیاورند، برنامه های خود و تیم را چندین سال به تعویق می اندازند. بازی با ملوان حسینخانی آماده زمین خوردن است اما تیمش زمین نخورد… سرمربی مس کرمان نیز سابقه طولانی عدم حضور در نشست خبری را دارد.
او در ابتدای فصل به صراحت اعلام کرد که تنها در صورت شکست تیمش در کنفرانس های خبری شرکت می کند و با شکست های پیاپی مس در لیگ 1 در این فصل، حسینخانی نیز از جدول کنفرانس خبری فاصله گرفته است. مطبوعات.
دوره ای که طرفداران مس بی صبرانه منتظر ادامه آن هستند.

سرمربی مس کرمان دچار همان اتفاقی شد که تونی اولیویرا در بازی حساس ملوان تیتر یک روزنامه شد.