حسینخانی روی صندلی مازیار نشست

البته مبارزه برای برتری در هفته های باقی مانده ادامه خواهد داشت و برتری با تفاضل گل بهتر موقعیتی شکننده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822893 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 21:50 |
9,496 |

5نظرات

در ادامه دوئل مس و ملوان

این پیروزی گرانبها در شرایطی به دست آمد که ملوان در دیداری همزمان مقابل یکی از گروه های طلای ساوه شکست خورد تا مسی ها با کسب 58 امتیاز و تمامی امتیازات ملوان، با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار بگیرند تا جشن کرمانی ها به پایان برسد.

در دقیقه 90 ابوالفضل علایی مدافع قشقایی با خطای هند حمله مس را مهار کرد و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا قشقایی در دقایق پایانی 10 نفره امیدی به بازگشت به بازی نداشته باشد. .

در نیمه اول بازی متعادل تری پیش رفت و شیرازی ها به حملات میزبان پاسخ دادند و در نهایت هر دو تیم با نتیجه بدون گل راهی رختکن شدند. اما بی حوصلگی میزبان برای رسیدن به گل در نیمه دوم خیلی سریع جواب داد و این تیم در دقیقه 52 با دو شوت به دروازه یک گل خوب را به ثمر رساند. حمید گلزاری از سمت چپ جدا شد و بدون منتظر ضربه چیپ روی مهاجم توپ بلند ارسالی به او را گرفت.

در ادامه حمله مسیا، این تیم چندین موقعیت عالی تک به تک ایجاد کرد تا فاصله را کم کند، اما توپ ها با درخشش دروازه بان میهمان یا بی تدبیری مس مهاجمان یکی پس از دیگری شکسته شد. .

رقابت اصلی ملوان و مس کرمان هفته هاست که ادامه دارد و ملوان نه تنها برتری خود را از دست داده است بلکه باخت انزلی ها در این هفته فرزاد حسینخانی را بر سکوی تکیه داده است. فرمی که در مازیار بود. . در اختیار داشتن زارع برای هفته ها.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران، مس کرمان مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر میزبان قشقایی شیراز بود. کرمانی ها که از حمایت هواداران خود سود می بردند از همان دقایق ابتدایی خطر نشان دادند. در این دیدار آتش زیادی به پا شد و سکوهای ورزشگاه نظاره گر نتیجه بازی ملوان و خوشه طلایی بودند.

مس کرمان در یک بازی مهیج خانگی که موقعیت‌های گلزنی فراوانی را به همراه داشت، از پلی آف قشقایی در شیراز گذشت و تنها با یک گل در شب شکست حریف مستقیم خود به برتری رسید.