حسینخانی سوار بر ماشین وقت آزاد

جالب اینجاست که کمتر از یک ساعت بعد از این اتفاقات، حسین خانی با لحنی جالب گفت که حذف و کسب سهمیه برایشان اهمیت چندانی ندارد!

فرزاد حسینخانی سرمربی جوان مس کرمان یکی از چهره های شاخص دیدار شب گذشته بود. در طول نود دقیقه او با استرس و هیجان زیادی در جای خود پرید که به نظر می رسید به اندازه دانش آموزانش کالری مصرف کرده است. حسین خانی که در جریان بازی بارها به تصمیمات داور معترض بود و این مشکل در کنار اعتراض کادر فنی تیم حریف باعث ایجاد تنش و تعلیق کاری شد، پس از سوت پایان بازی به شدت از دست داور عصبانی شد. زنگ زد .



مجله اخبار فوتبال داخلی

او البته مصاحبه کنایه آمیزی هم علیه ساکت ایجاد کرد که سرمربی نساجی هم بی پاسخ نگذاشت تا این جنجال تا ساعات اولیه ادامه داشته باشد.

این بود که حسینخانی با مداخله در صحنه ای که مقابلش رقم خورد، بازی را خواباند.


سرویس خبر شماره: 1820584 |
31 تیر 1401 11:38 |
184 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های مس کرمان و نساجی با تک گل کلانتری از روی نقطه پنالتی در وقت های اضافه به سود شاهگردان الهامی به پایان رسید. این مسابقه هر چقدر هم که گل و موقعیت های گلزنی کم داشت، در عوض دعوا و جنجال زیادی در دلش به جا گذاشت.

کریم اسلامی، هم تیمی سابق حسینخانی در مس، از تشدید درگیری ها جلوگیری کرد.

وی در پایان بازی ضمن اعتراض به سمت مسئولان مسابقه رفت و دقایقی با آنها صحبت کرد. او در نهایت توسط بازیکنان خودش و تیم حریف آرام شد. در آن لحظات مربی جوان مس که 18 سال سابقه حضور در این تیم را دارد بیشتر شبیه دوران بازی اش بود. وقتی او به عنوان یک هافبک بزرگ شد، هیچ کس نمی توانست صد راه برود.

سرمربی سابق مس نوین حالا سرمربی باتجربه تری است و تیمش را به صدر جدول لیگ برتر رساند.

سرمربی مس کرمان 90 دقیقه پرتنش در نیمه نهایی جام حذفی را پشت سر گذاشت.