حسینی: بازگشت به خاطرات قدیمی خوب نبود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی دوستانه مقابل گل گهر خوب پیش رفت و آنها دوباره رقابت ها را آغاز کردند.

حسینی: بازگشت به خاطرات قدیمی خوب نبود


سرویس خبر شماره: 1844486
28 سپتامبر 1401 @ 7:39 ب.ظ
5.2K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

من نمی خواهم کیسه بوکس باشم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از دیدار تدارکاتی تیمش مقابل گل گهر که امشب در پیکان شهر به همت پیکانس برگزار شد، صحبت های خود را در خصوص این بازی دوستانه آغاز کرد و گفت: فکر می کنم هر دو تیم نگاه می کردند. برای رسیدن به اهداف به دلیل تعطیلی بازی ها، و این به ما کمک زیادی کرد تا برای لیگ آماده شویم، زیرا در سه چهار روز گذشته تحت تمرینات پرفشار بودیم. امیدوارم از این بازی به بهترین شکل استفاده کنیم.
مجتبی حسینی درباره اینکه برخی کارشناسان فکر می کنند تیمش دفاعی بازی می کند، توضیح داد: فوتبال سلیقه های متفاوتی دارد و باید درست عمل کرد. گفتن فلان و فلان مخالف فوتبال و این حرف هاست، اگر می خواهی مواظب باش، کیسه بوکس می شوی. ما باید بر اساس آنچه که داریم بهترین سیستم و بهترین ترکیب را انتخاب کنیم.
وی سپس با اشاره به بازی مقابل استقلال افزود: در مورد این بازی خیلی صحبت کردم. دیدید که بچه های ما خیلی خوب و هنرمندانه بازی کردند.
حسینی درباره انتخاب تیم فوتبال پیکان به عنوان جوان ترین و با اخلاق ترین تیم لیگ برتر گفت: مسائل اخلاقی مهم است اما همه به دنبال نتیجه هستند. جوان بودن و با اخلاق بودن خوب است، اما باید خیلی تلاش کنید تا از این قهرمانی پیچیده سربلند بیرون بیایید.
سرمربی پیکان درباره چشم انداز خود برای تعطیلات لیگ گفت: من اصلا طرفدار تعطیلات لیگ نیستم. من راضی نیستم و بعد از شش یا هفت هفته آنها اشتباهات خود را پیدا می کنند و بهترین ترکیب خود را پیدا می کنند. ما به این مشکلات عادت کرده ایم.
وی نسبت به بازگشت کی روش به تیم ملی اینگونه واکنش نشان داد: من در جایگاهی نیستم که درباره این مسائل صحبت کنم. اما واقعیت این است که ما زمان زیادی را از دست دادیم و فکر می کنم فدراسیون جدید مجبور به تغییر شد. متاسفانه به گفته مربیان ایرانی استفاده نشد. فکر می‌کنم به فوتبال ما خیلی آسیب می‌زند اگر یک سری از بازیکنان قدیمی را انتخاب کنید، فقط به این دلیل که 5 سال پیش عملکرد خوبی داشتند. فکر می کنم ما مانده های زیادی داشتیم که می توانست با حضور در جام جهانی به فوتبال ما کمک کند و کمک ویژه ای در جام ملت های آسیا باشد. فکر نمی کنم خوب باشد که به خاطرات قدیمی برنگردیم.
سوال بعدی حسینی درباره محل حضور سامان فلاح بود که سرمربی پیکان در پاسخ گفت: نه، فکر نمی کنم لازم باشد در مورد سامان زیاد صحبت کنیم. ما دفاع زیادی داریم و این جوان باید کارش را انجام دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی