حسینی: با فشار ما عالیشاه را اخراج کردند

سرمربی پیکان می گوید بازیکنانش جوان هستند و نباید انتظارات از پیکان را زیاد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: بازی با تیمی مثل پرسپولیس در این ورزشگاه سخت است و متاسفانه علیرغم آنالیز خوبی که از حریف داشتیم. آنها می توانستند با پاس های ترکیبی و پاس های نیمه کاره کار کنند.” خطرناک بود، روی این موضوع کار کردیم و متاسفانه بازیکن سمت چپ ما غافلگیر شد و گل اول را دریافت کردیم، بعد جمع کردیم، پرسپولیس برگشت و بازی را بست، اما تلاش کردیم.
وی ادامه داد: متاسفانه با شروع نیمه دوم در صحنه ای که خطای صددرصدی رخ نداد داور اشتباه کرد و بچه های ما غفلت کردند و گل بدی به ثمر رساندیم. آنها سعی کردند با دفاع منطقی فضای زیادی را اشغال کنند و برای کسب این پیروزی، بچه های ما هم تلاش کردند، اما متأسفانه بازی به گونه ای پیش رفت که نتوانستیم برنده شویم و گل اولی که دریافت کردیم، همه برنامه های ما را به هم ریخت.
سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که در دو بازی اخیر یک دوست بیشتر از حریف داشتند اما گل نزدند، گفت: انتظارات از تیم ما خیلی زیاد شده و فکر می کنم تیم ما تجربه چندانی ندارد. به جز دو سه نفری که حریف اخراج شد یعنی به خاطر فشار تیم ما بود، ما باید از این بچه ها حمایت کنیم، دلیل شکست ما اولین گلی بود که از پرسپولیس دریافت کردیم پرسپولیس آمد و طبق نتیجه اصفهان 20 اول شد. دقایقی تحت فشار، برنامه داشتیم که 30 دقیقه را از دست بدهیم و این اتفاق در یک غافلگیری رخ داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822735 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 23:41 |
11,106 |

0نظرات