حسینی: برای کسب سهمیه هم می جنگیم

این بازیکن درباره قضاوت داور و جنجال های روی نیمکت نفت مسجد سلیمان بیان کرد: بهتر است در مورد داوری توسط کارشناسان صحبت شود. نفت یک نیمکت هیجان انگیز و پر جنب و جوش داشت، هر مربی سبک خودش را دارد و ما به آن احترام می گذاریم.

حسینی در پایان درباره بازی هفته پانزدهم مقابل فولاد گفت: مقابل تیم خوبی از فولاد بازی می کنیم و تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد. این آخرین بازی نیم فصل است اما برای ما تمام نشده است زیرا بازی دیرهنگام با گل گهر داریم و امیدواریم دور اول را با رتبه خوبی به پایان برسانیم و برای قسمت دوم فصل آماده شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع چپ آلومینیوم امیدوار است روند انعقاد این تیم ادامه داشته باشد.

حسینی: برای کسب سهمیه هم می جنگیم


سرویس خبر شماره: 1862351
11 ژانویه 1401 در 5:13 بعد از ظهر |
2.9 هزار |

0نقطه نظر

نیم فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان می بریم.

مدافع آلومینیوم درباره رتبه ششم گفت: با یک بازی کمتر در این رده قرار داریم. فکر می‌کنم شرایط خوبی است و می‌توانیم با یک برد بر عقب ماندگی‌ها غلبه کنیم و به تیم‌هایی که برای حفظ صدر جدول می‌جنگند، نزدیک شویم. فکر می کنم بتوانیم امسال برای کسب سهمیه بجنگیم و در صدر جدول رده بندی باقی بمانیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلومینیوم اراک موفق شد مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی برسد و در حال حاضر در رده ششم جدول مسابقات قرار دارد. سید محمد احسن حسینی درباره پیروزی یک بر صفر این تیم به خبرنگار ما گفت: به دلیل وضعیت جاده های منتهی به مسجد سلیمان کمی اذیت شدیم. آنجا شهر خوبی است اما فرودگاه نیست و به همین دلیل از اراک با اتوبوس رفتیم اما خدا را شکر در جریان بازی طبق برنامه و کادر فنی آقای رحمتی خیلی زود توانستیم گل بزنیم و حفظ کنیم. هدف ما تا پایان مسابقه و پیروزی است.

وی درباره شرایط بحرانی نفت مسجد سلیمان و بازی انتحاری آن تیم مقابل آلومینیوم گفت: نمی توانم زیاد درباره تیم مقابل صحبت کنم. آنها هم مشکلات خاص خود را دارند اما فراموش نکنیم همین تیم چند هفته پیش توانست مقابل تیم خوب مس رفسنجان به تساوی برسد. انشاالله مشکلاتشون حل بشه و بزودی به روزهای خوبشون برگردن.

وی درباره پیشرفت آلومینیوم اراک بعد از تعطیلات لیگ گفت: در نیم فصل اول پیشرفت خوبی داشتیم اما تعطیلات باعث شد تمرکزمان را از دست بدهیم و بعد از بازی با ذوب آهن به دلیل تمرکز کم و اتفاقات فوتبالی بازی را رها کردیم. اما در بازی با نفت پیروز شدیم تا خیال تیم راحت شود و در حال حاضر سعی داریم به تیم های رقیب نزدیک شویم.