حسینی: تمایلی به جدایی از پیکان و رفتن به تیم امید ندارم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان امروز در حاشیه تمرین پیکان در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و صحبت های خود را درباره از سرگیری تمرینات تیمش اینگونه آغاز کرد: حدود 5 روز تمرین را آغاز کردیم. پیش. بر اساس برنامه ریزی هایی که داشتیم سعی می کنیم تمرینات خوب و دوستانه خوبی داشته باشیم. امیدوارم یک برنامه ریزی خوب کارساز باشد. امیدوارم تا قبل از شروع مسابقات مراحل را طی کنیم و در شرایط خوبی در مسابقات شرکت کنیم.
حسینی سپس در پاسخ به این سوال که تیم جوانش در رده دوازدهم قرار دارد و فکر می کند پیکان در آینده چه نتایجی کسب خواهد کرد، گفت: واقعیت این است که جدول قابل اعتمادی نداریم. می توانید با پیروزی به رتبه های بالا برسید و با باخت به انتهای جدول بروید. من فکر می کنم این کار را بسیار سخت می کند. برای ما، هر دو گزینه ممکن است اتفاق بیفتد، اما ما مثبت فکر می کنیم و امیدواریم که بتوانیم با نتیجه گیری بهتر شرایط را بهبود بخشیم.
سوال بعدی مجتبی حسینی در مورد داوری بود و اینکه آیا سوت های آنها به سود تیم های مطرح تری است؟ وی در پاسخ به این سوال گفت: برنامه این است که در این فصل اصلا درباره داوری صحبت نشود. ما خیلی تلاش کردیم تا از داوران حمایت کنیم و از این به بعد هم همینطور خواهیم بود، اما واقعیت این است که در دو بازی اخیر اشتباهات فاحشی برای ما رخ داده و تصمیماتی گرفته شده است که در بازی بسیار مهم بود. مطابقت و نتیجه گیری این عادلانه نبود که خطا را در عمق محوطه جریمه گرفتی و شبیه سازی را در محوطه جریمه پنالتی کردی. این تصمیمات برای ما گران تمام شد و نتیجه را تحت تاثیر قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت حتی در جام جهانی هم تمام فکر و توجهش به تیمش خواهد بود.

حسینی: تمایلی به جدایی از پیکان و رفتن به تیم امید ندارم

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهید سرمربی تیم فوتبال امید شوید، گفت: کمک کردن در هر سطح ملی برای هر مربی باعث افتخار است اما نه با ما صحبتی داشته‌ایم و نه به آن فکر کرده‌ایم. تمام تمرکزمان روی پیکان است و شرایط میزمان مناسب نیست و اگر کوچکترین غفلت کنیم و بدشانسی بیاوریم و تمرکز نکنیم ضرر زیادی خواهیم دید. ضمن اینکه در حال حاضر روحیه به سمت جام جهانی رفته است.
وی در پاسخ به برخی اتفاقات غیرفوتبالی در آستانه جام جهانی تاکید کرد: اصلا به آن چیزها فکر نمی کردم. ما فقط به تمرین پیکان فکر می کنیم. جام جهانی را هم از تلویزیون تماشا خواهیم کرد تا ببینیم چه می شود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره حذف سامان فلاح از لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: نمی خواهم صحبت انتقادی داشته باشم و توصیه سرمربی تیم ملی باید باشد. احترام. ایشان (کیروش) به همه سوالات فکر کرد و چنین تصمیمی گرفت اما همیشه در این تورنمنت ها شاهد بوده ایم که تیم ها دو سه بازیکن جوان را با خود همراه می کنند که به نفع خود و در نهایت فوتبال ملی خواهد بود. همیشه همینطور بود و یادم هست در جام جهانی 1978 آرژانتین، حشمت مهاجرانی بهتاش فریبا، محمد پنجعلی و… را که 19، 20 ساله بودند، به جام جهانی برد، کار کرد. پنج علی به عنوان کاپیتان آسیا انتخاب شد و سال ها کاپیتان تیم ملی بود. جام های جهانی دیگر همیشه همینطور بوده است. در این دوره با اینکه 26 نفر می توانستند برنده شوند 25 نفر برنده شدند.
سرمربی پیکان در مورد خط مشی فلاح و وضعیت روحی این بازیکن اضافه کرد: در مورد کسی صحبت نکردم و نامی نبردم. در مجموع وقتی امکان گرفتن 26 بازیکن را داریم، می توانیم دو یا سه بازیکن جوان مستعد را از لیگ ایران بگیریم تا در آینده به فوتبال کشور کمک کنیم. هر بازیکنی در این سن یک خط دارد و اصلا نباید ذهنش را تحت تاثیر قرار دهد چون فوتبال محل رقابت است و فراز و نشیب های زیادی دارد و افراد قوی در آن موفق می شوند.
او دوباره با این سوال مواجه شد که آیا می خواهد پیکان را ترک کند و در ورزشگاه فعلی سرمربی تیم فوتبال امید شود؟ وقتی کاری را شروع می کنی باید تا آخرش سخت پیش بروی. من به پیکان تعهد اخلاقی دارم و می مانم، مگر اینکه باشگاه بخواهد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره تیم مورد حمایتش در جام جهانی گفت: از بچگی عاشق آلمان و برزیل بودم. البته الان کار ما فنی است و از نظر فنی به بازی ها نگاه می کنم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1853664
24 نوامبر 1401 در 2:41 ب.ظ
515 امتیاز خبر

0نقطه نظر

افراد قوی می توانند در فوتبال بمانند.