حسینی: دیگر یک تعهد نبود، دو تعهد بود!


سرویس خبر شماره: 1982123
3 دسامبر 1402 در 6:43 ب.ظ.
2.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

یک گل سالم زدیم اما قبول نکردند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار جنجالی مقابل پیکان سعی کرد خیلی کم و کوتاه درباره عملکرد داور صحبت کند.

حسینی: دیگر یک تعهد نبود، دو تعهد بود!

به گزارش “ورزش”، آلومینیوم نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 خانگی مقابل پیکان کسب نکرد. این دیدار پر جنجال بود و نیمه اول تقریبا 70 دقیقه به طول انجامید. دلیل آن اخراج لیموچی پدیده این فصل اراکی در دقیقه 44 و سپس مردود شدن گل دقیقه 50 شاگردان مجتبی حسینی بود که باعث قطع بازی، اعتراض و جنجال یک نفر شد. مدت زمان طولانی.

محمد شیرقانی در نشست خبری پس از پایان این دیدار با اعتراض به عملکرد داور در هفته های اخیر مقابل تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:«آقای حسینی حالشان خوب نبود و نمی خواستند بیایند و آمدند احترام شما را بپرسند، لطفا در مورد داوری سوال نپرسید، ما در این 10 هفته صحبت کردیم و نه تنها نتیجه ای نگرفتیم، بلکه نتیجه هم بود. برعکس بود. “شما می بینید که برای آلومینیوم چه اتفاقی می افتد.”

حسینی سپس شروع به صحبت در مورد بازی کرد:ما بازی را خوب شروع نکردیم. بچه های ما کمی خواب آلود بودند. زود و زود به گل رسیدیم. سپس سعی کردیم روند را برعکس کنیم. متأسفانه با اخراج بازیکنمان، ما به 10 بازیکن رسیدیم. “ما موفق شدیم. یک گل سالم بزنند که قبول نکردند.»

1941799

او همچنین در مورد نیمه دوم با رضایت گفت:“در نیمه دوم با وجود اینکه یک شریک کمتر داشتیم کارمان را خیلی خوب و منطقی شروع کردیم و خوشبختانه به تساوی رسیدیم. واقعا سخت است که کمتر از 60 دقیقه با یک دوست بازی کنیم. در نظر بگیرید که ما یک گل عقب بودیم. بچه ها خیلی کار کردند. ما می‌توانیم بهتر بازی کنیم نباید گل‌های کوچک بخوریم. «اصلاً نباید در تیم ما بحث اخطار و اخراج انجام شود، زیرا واقعاً به تیم ما آسیب می‌زند.»

وی بار دیگر از شاگردانش تشکر کرد و گفت:در هر صورت، این کار خوبی برای بچه ها بود که از بازی 1-0 با 10 بازیکن برگشتند و امیدوارم بتوانیم 2 امتیاز از دست رفته را در بازی بعدی جبران کنیم.

با خود آقای عنایتی هم صحبت کردم. هیچ کس از نیمکت ما چیزی به آنها نگفت، زیرا این درست نیست. در بحث داوری از من خواستند که اصلاً در این مورد صحبت نکنم، اما هواداران ما به ما فشار می آوردند که تیم کنار بکشیم. هواداران از داور ناامید شدند. گفتند تیم را حذف کنید که حرفه ای نیست. به هر حال باید فجر عاجل برای این مشکلات برگزار شود.

حسینی در آخرین قسمت سخنان خود افشاریان را که درباره اعتراض سرمربی در دیدار مقابل فولاد گفته بود «یک تعهد، دو تعهد» و ممکن است داور اشتباه کند، به تمسخر گرفت.نمی دانم هدف ما تصادفی نبود، گل سالم بود و یک قسمتش دو قسمت نبود.

مجله اخبار فوتبال داخلی