حسینی سرپرست جدید سپاهان بعد از محرم (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با استعفای محرم نویدکیا که دو فصل هدایت سپاهان را برعهده داشت، چهار بازیکن تعیین کننده این تیم در دو سه سال اخیر تصمیم به جدایی گرفتند تا سپاهانی متفاوت را در لیگ پیش رو ببینند. به دوران امیرقلانوی و محرم نویدکیا. شخصی بودن
نکته جالب در مورد تیم سپاهان این است که بازیکنان با تجربه زیادی در این تیم حضور ندارند و یکی از دلایلی که گئورگی گلسیانی فصل گذشته در برخی بازی ها بازوبند زرد را بست.
با جدایی سروش رفیعی، عزت پورقاز، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و سجاد شهبازادا که هرکدام سه تا چهار سال سابقه حضور در سپاهان را داشتند، حالا بازیکنانی چون محمد کریمی، امید نورافکن و محمدرضا حسینی از جمله بازیکنانی هستند که در این دیدار حضور دارند. مسن ترین تیم تا حسینی که یکی از بازیکنان است، او بهترین نام فوتبال کشور محسوب می شود و در سال های اخیر حضوری پایدار و پرقدرت در ذوب آهن و سپاهان داشته است و اکنون نیز رئیس جدید کت زرین اصفهانی.
البته جلال علیمحمدی را هم باید به این لیست اضافه کرد. هافبکی که دیرتر از حسینی و کریمی در ورزشگاه فعلی به ترکیب سپاهان اضافه شد اما توسط آکادمی این باشگاه بزرگ شد، گمان می رود مسن ترین بازیکن این تیم از نظر تاریخ باشد و به احتمال زیاد کاپیتان اول تیم است. نیم فصل اول لیگ 21. خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمدرضا حسینی در فصل آینده چهارمین سال حضور خود در اردوی طلایی پوشان اصفهانی را به پایان می رساند.


سرویس خبر شماره: 1832594
17 جولای 1401 ساعت 15:47 |
297

0نقطه نظر