حسینی: محرومیت ساپینتو باعث افزایش همدردی ما شده است

وی درباره کلین شیت خود گفت: کلین شیت مشکل هر کودکی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره وضعیت استقلال توضیح داد: جا دارد از همه بازیکنان تشکر کنم. در شرایط سخت و تحت فشار گیر کرده بودم، اما همه بچه ها خیلی تلاش کردند، توانستیم از این شرایط سخت خارج شویم و به نوعی جبران کنیم. شاید خیلی ها ندانند که آرش رضاوند 4 هفته است که با مصدومیت بازی می کند اما دیدید که چقدر برای تیم ما موثر بود. آقای چشمی و محبی را هم می شناسم که با مصدومیت بازی کردند.

وی در پاسخ به این سوال که حواشی ساپینتو تیم آنها را اذیت می کند یا خیر پاسخ عجیبی داد و گفت: این حاشیه ها بیشتر شما را آزار می دهد! ضمنا محرومیت ساپینتو باعث افزایش همدلی ما شده و مطمئن باشید اتفاقاتی که بیرون می افتد باعث افزایش همدلی ما می شود.


سرویس خبر شماره: 1871482
مارس 01, 1401 در 06:48 ب.ظ
316

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سید حسین حسینی پس از بازی با ملوان در میکسدزون ورزشگاه آزادی به خبرنگاران پاسخ داد و در ابتدا گفت: خدا را شکر توانستیم در این دیدار خوب و سخت پیروز شویم و به روند خوب خود ادامه دهیم. ملوان واقعا تیم بسیار خوبی بود و مشخص بود که در تهران بیشتر به دفاع فکر می کنند و این تیم ما را اذیت کرد اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و به مرحله بعد برویم.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: امتیازهایی که در لیگ عقب بودیم را جبران کردیم و به مرحله بعدی جام حذفی رسیدیم و آقای ساپینتو شایسته حمایت است. هیچ بازی آسان نیست و اگر این بازی به وقت اضافه برود یکنواخت تر می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کاپیتان استقلال می گوید با تلاش اعضای تیم استقلال شرایط سختی را پشت سر گذاشت.

حسینی: محرومیت ساپینتو باعث افزایش همدردی ما شده است