حسینی: نمی خواهم آن روزها را به یاد بیاورم


سرویس خبر شماره: 2021190
24 مه 1403 ساعت 11:30 ب.ظ.
2.3K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

محمدرضا حسینی بازیکن نساجی از روزهای سختی که برای رسیدن به شرایط بازی ایده آل گذرانده صحبت کرد.

حسینی: نمی خواهم آن روزها را به یاد بیاورم

به گزارش “ورش سه”، محمدرضا حسینی بازیکن نساجی مازندران پس از دیدار مقابل استقلال خوزستان درباره این دیدار گفت: بازی خیلی سخت بود، اما ظاهر بازی به گونه ای بود که خیلی ها فکر می کردند بازی آسانی است که چند دقیقه از بازی گذشته بود، اما سخت کوشی بچه های ما و نحوه بازی کردن ما باعث شد مردم فکر می کنند بازی آسانی بود. فکر می کنم امروز مهم ترین دیدار این فصل نساجی بود و سنگین ترین بازی فصل بود که توانستیم از آن بیرون بیاییم. به ویژه به همه بچه ها و هوادارانمان و همچنین مردم خوب مازندران و قائم شهر که از هر نظر حمایت کردند و انرژی مثبت دادند و توانستیم اینگونه محبت هایشان را جبران کنیم تبریک می گویم.

حسینی درباره شرایطش و کمکش در این دیدار گفت: خدا را شکر بعد از یک دوران سخت که اصلاً دلم نمی‌خواهد آن را به یاد بیاورم و هیچ نقشی در آن نداشتم و دیگران آن روزها را برایم ساختند، با کمک خانواده و دوستان نزدیکم توانستم برگردم. و خدا را شکر ، الان در شرایط خیلی خوبی هستم. امروز توانستم دو پاس گل بدهم که فکر می کنم تا حدودی به تیم کمک کرد، مخصوصا پاس اول که فشار زیادی را از روی تیم برداشت.

وی درباره وضعیت تیمش و استقلال خوزستان در بازی امروز گفت: فکر نکنید استقلال خوزستان تیم ضعیفی است. این تیم هفته گذشته در اصفهان یک دیدار عالی مقابل سپاهان انجام داد که شایسته پیروزی بود و چندین موقعیت خوب نیز داشت. بازی آنها را کاملا دیده بودیم. بازی خوب امروز ما استقلال خوزستان را نامرئی کرد و برای سه تیم خوب و محبوب خوزستان آرزوی موفقیت دارم. واقعا حیف است. شایسته خوزستان و مردمش بیشتر از این حرف هاست. امیدوارم هر اتفاق خوبی براشون بیفته

مجله اخبار فوتبال داخلی