حسینی: نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است

سرمربی پیکان همچنین گفت: تیم ما تیم جوانی است و با توجه به توانایی هایمان تلاش می کنیم نتایج خوبی کسب کنیم. بعد از تساوی با آلومینیوم اراک سعی کردیم هر چه بهتر بچه ها را برای بازی مقابل فولاد آماده کنیم و امیدوارم بچه ها با اعتماد به نفس توانایی های خود را به بهترین شکل نشان دهند و به آنچه استحقاق داریم برسیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر قضاوت این دیدار با قضاوت فولاد و بیژن حیدری در این دیدار، پاسخ داد: هنوز هم دوست ندارم درباره داوران و عملکرد آنها صحبت کنم. قبلا هم گفته ام که نباید به داوران فشار بیاوریم. برای آقای حیدری در مسابقه پنجشنبه شب آرزوی موفقیت دارم.

حسینی درباره غایبان پیکان در دیدار مقابل فولاد گفت: به جز امیرحسین غلامی که چند هفته پیش از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید، غایب دیگری نداریم. خوشبختانه ما می توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1847864
20 اکتبر 1401 @ 19:51
278 امتیاز خبر

0نقطه نظر

من هنوز دوست ندارم در مورد داوری صحبت کنم

سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردان جوانش بتوانند با اعتماد به نفس در بازی مقابل فولاد توانایی های خود را به بهترین نحو نشان دهند.

حسینی: نکونام یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی سرمربی پیکان درباره بازی با فولاد گفت: تیم ما شرایط نسبتا خوبی دارد و برای بازی با فولاد آماده شدیم. فولاد تیمی پرتلاش و سازنده است که از کادر فنی توانمند بهره می برد. در راس این تیم جواد نکونام قرار دارد که در زمان بازیکنی یکی از بهترین های کشور بود و اکنون یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است. او تیم خوبی ساخته است که با سبک خاصی فوتبال بازی می کند و می بینید که موفق شده اند.

وی ادامه داد: فولاد هفته گذشته موفق شد استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند. بازی مقابل تیمی که نکونام مربی آن است سخت خواهد بود، اما سعی می کنیم با دست پر زمین را ترک کنیم.