حسینی: گل بدی زدیم و تنبیه شدیم

سرمربی پیکان درباره اشتباهی که در محوطه جریمه رخ داد، گفت: صحنه را با آنالیزور تیم دیدیم. مدافع ذوب آهن در صحنه 100 درصد بی دقتی کرد و به بازیکن ما ضربه زد. داور خیلی نزدیک به صحنه بود و او را نگرفت. ما به دنبال داستان نیستیم، اما بازیکن سهل انگاری کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حسینی تصریح کرد: به هر حال معمولا وقتی تیمی گل اول را از دست می دهد، تحریم می شوند. فکر می کنم امروز چنین روزی برای ما بود و بازی چیز خاصی نبود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مجتبی حسینی پس از باخت مقابل ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی بدی نبود. ما در نیمه اول تاکتیک های خوبی را در پیش گرفته بودیم و توپ های خوبی را از تیم خوب ذوب آهن در اختیار داشتیم. متاسفانه در دقیقه 40 به دلیل خطای فردی گل بسیار بدی دریافت کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم خط پرس خود را بالا ببریم و به کارخانه ریخته گری آهن رفتیم. در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما به دلیل دفاع فشرده حریف نتوانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم اما باز هم یکی دو موقعیت خوب داشتیم که جوانان اگر هوشیارتر بودند می توانستند از آن استفاده کنند. .


سرویس خبر شماره: 1846036
اکتبر 09, 1401 در 22:06
19.6 هزار |

1نقطه نظر

در نیمه دوم ما توپ و زمین را در اختیار داشتیم.

سرمربی پیکان معتقد است داور در دیدار مقابل ذوب آهن پنالتی این تیم را اعلام نکرد.

حسینی: گل بدی زدیم و تنبیه شدیم