حسین شهریاری: تغییر درویش برای ما جذابیتی ندارد

**امیدواریم مشکلات حل شود
جلسه خوب و مفیدی بود. دغدغه های مربیان و باشگاه را شنیده ایم و مشکلات باشگاه را بررسی کرده ایم. برای مواردی که ارائه شد نیز راهکارهایی ارائه شد که در مورد آنها تبادل نظر کردیم. تصمیماتی گرفته شده و امیدواریم با اجرای آن موانع پیش روی تیم و باشگاه در حوزه های مختلف کاری برطرف شود.

**هدف ما قهرمانی آسیاست
حرکت در راستای کاهش و رفع دغدغه کادر فنی و هواداران ادامه دارد. هنوز مسائل زیادی از گذشته وجود دارد اما تلاش می کنیم تا آنها را کاهش دهیم تا همه مجموعه های پرسپولیس بدون دردسر به کار خود ادامه دهند. فکر راهنماي هيات مديره اين است که براي قهرماني آسيا به اين سمت برويم.

** سخنگوی باشگاه آقای درویش است
در هر جلسه درباره مسائل مالی و حقوقی باشگاه صحبت می کنیم. در حال حاضر تیم حقوقی را برای پیگیری پرونده ها تقویت کرده ایم. از سوی دیگر، ما بر اجرای برنامه‌های اقتصادی که آقای درویش دنبال می‌کنند متمرکز هستیم و هر زمان که بخواهد محقق می‌شود. شخصاً او را به عنوان مدیرعامل و سخنگوی اعلام می کنند.

**می خواهیم پرسپولیس جزیره ثبات باشد
فکر می کنم رویکرد ما در پرسپولیس مشخص است. می خواهیم پرسپولیس جزیره ثبات باشد. چه در کادر مدیریتی و فنی و چه در حوزه های دیگر مانند برنامه های اقتصادی. آقای درویش کارش را با قدرت انجام می دهد. هیچ مشکلی وجود ندارد و هیئت مدیره از مدیرعامل حمایت می کند. 27 سال است که در زمینه های مختلف از جمله ورزش و اقتصاد مدیر هستم. وظیفه حرفه ای من را ملزم می کند که طبق مسئولیت خود عمل کنم و صحبت کنم. من عضو هیئت مدیره پرسپولیس هستم و به عنوان رئیس هیئت مدیره از پرسپولیس حمایت می کنم و از مدیرعامل حمایت می کنم. برخلاف آنچه برخی می گویند، من نه تنها ایده ای برای مدیرعاملی در پرسپولیس نداشتم، بلکه حتی به آن فکر هم نمی کردم.

**تغییر پرسپولیس ما را جذب نمی کند
رئیس هیئت مدیره در پایان گفت: ایجاد تغییرات مکرر می تواند برای برخی افراد خارج از گروه جالب باشد و هر لحظه بخواهند در این مورد صحبت کنند، اما این موضوع نه تنها جذاب و پرطرفدار در درون گروه نیست، بلکه باعث می شود تا افراد خارج از گروه نیز در این خصوص صحبت کنند. مانع صلح، پیشرفت می شود، ما می دانیم که چگونه برنامه ها را توسعه و اجرا کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1848535
24 اکتبر 1401 در 06:27 ب.ظ
8.9 هزار |

2نقطه نظر

ما می خواهیم جزیره ثبات باشیم

حسین شهریاری می گوید این باشگاه به حمایت از درویش ادامه خواهد داد.

حسین شهریاری: تغییر درویش برای ما جذابیتی ندارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جلسه هیات مدیره پرسپولیس با اعلام حمایت اعضای هیات مدیره از مدیرعامل این باشگاه به پایان رسید و به شایعات برکناری درویش پایان داد.

**ورزشگاه کاظمی بازسازی می شود
در خصوص زمین تمرین تصمیماتی گرفته شد که با همت دوستان و مدیر عامل اجرایی شد. ما یک زمین تمرین جدید برای تیم داریم. در عین حال، پروژه بازسازی زمین در حال انجام نظارت می شود. همچنین پس از کاهش مشکلات روزمره به جا مانده از گذشته، پیگیر ساخت زمین تمرین شماره دو در مجموعه شهید کاظمی هستیم.

با این حال حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز از درویش حمایت کرد و در مورد مسائل دیگر نیز اظهار نظر کرد.

**مشکلات ما ربطی به باشگاه های دیگر ندارد
ما به دیگر مشکلات داخلی باشگاه کاری نداریم. مشکلات داخلی دو باشگاه ربطی ندارد. هر کدام از ما طبق افکار خود به جلو حرکت می کنیم. جلسه امروز هیئت مدیره طبق دستور کار از پیش تعیین شده برگزار شد که در آن به هیچ وجه مسائل مدیریتی مطرح نشد چرا که موضوعی برای بحث وجود نداشت. ما به طور کامل از این فضاها دور می شویم و به دنبال حل مشکلات مجموعه بزرگ و کوچک هستیم.