حضور مدافع سربازان استقلال در تمرین ملوانان

البته در این بین مرادمند توانست دوران سربازی خود را در ملوان به پایان برساند و بار دیگر به جمع آبی ها بپیوندد اما یزدانی با وجود قبولی در آزمون دکتری، به دلیل مشکلات مربوط به استفاده از تحصیل همچنان باید فوتبال خود را در ملوان ادامه دهد. ترک کند، او نمی تواند در کالج ثبت نام کند.


سرویس خبر شماره: 1837083
15 اوت 1401 ساعت 20:00
22.9 هزار |

17نقطه نظر

اکنون در فاصله کمی تا شروع لیگ برتر، یزدانی از امروز به فهرست ملوان اضافه شده و چاره ای جز پوشیدن لباس این تیم در فصل جدید ندارد.

سیاوش یزدانی پس از مدت ها دوباره به آموزش ملوانی پرداخت.

یزدانی در آن زمان همچنان امیدوار بود که بتواند پس از رفع مشکلات به استقلال بازگردد اما چنین اتفاقی رخ نداد و او و محمدحسین مرادمند راهی ملوان شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اعزام سیاوش یزدانی مدافع سابق استقلال به خدمت سربازی یکی از حواشی فصل گذشته لیگ برتر بود. بازیکنی که 12 هفته پایانی لیگ را به خاطر این مشکل از دست داد و بعد از بازی 29 بهمن با تراکتورسازی هیچ بازی رسمی انجام نداد.

مدافع سابق استقلال امروز به انزلی سفر کرد و پس از حضور در پادگان به تمرین ملوان رفت تا با لباس این تیم در لیگ 22 بازی کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یزدانی با وجود حضور در ترکیب انزلیچی به دلیل عدم تمرکز نتوانست به طور کامل در تمرین ملوان شرکت کند و او و مرادمند نیم فصل دوم لیگ را از دست دادند.آزادگان.