حضور مهاجم سابق منچسترسیتی در استقلال لغو شد/ سرمربی محبوب استقلال مقابل فتح الله زاده

پیش از این باشگاه استقلال تنها یزدانی و امانف را به عنوان دو بازیکن لیست خروجی این تیم در نظر می گرفت اما علی فتح الله زاده شب گذشته شهباززاده را به این لیست اضافه کرد و اعلام کرد در صورت تمایل او و آمانوف می توانند از تیم جدا شوند. . مشکل اینجاست که یزدانی، شهباززاده و امانوف با باشگاه قرارداد دارند. آنها برای جدایی باید مقصد جدیدی را معرفی کنند و پس از توافق هر دو باشگاه بتوانند پیراهن تیم جدید را بر تن کنند.

جدا از سیاوش یزدانی که با تصمیم ساپینتو از جمع آبی های تهران اخراج شد، باشگاه استقلال نیز قصد داشت همکاری با امانوف و سجاد شهباززاده را قطع کند و صحبت های مدیرعامل این باشگاه به خوبی گویای آن است.

همچنین بدهی استقلال به استراماچونی با تصمیم فیفا و تایید آن در دادگاه CAS، بدهی قطعی باشگاه ایرانی است و بر اساس قوانین نقل و انتقالات، بازیکن خارجی جدید نمی تواند آبی پوشان را حمل کند. این باشگاه تنها می تواند از بازیکنان خارجی شاغل در کشورمان استفاده کند و از این طریق می توان گفت ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تیم تراکتورسازی که این روزها صحبت از استقلالی شدنش شده، گزینه ای قوی تر از گذشته خواهد بود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

به گزارش ساپینتو، باشگاه استقلال برای تقویت تیم باید حداقل دو جای خالی در لیست خود ایجاد کند اما قراردادهایی که در نقل و انتقالات تابستانی بسته شده به گونه ای است که هیچ بازیکنی به راحتی با او قرارداد امضا نمی کند.

این در حالی است که این سه بازیکن حاضر نیستند همکاری را قطع کنند و به این راحتی از قرارداد فعلی چشم پوشی کنند. به همین دلیل مدیران باشگاه به سختی می توانند با این بازیکنان کنار بیایند و رضایت آنها را جلب کنند. هرچند فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات بار دیگر وعده خرید جذابی (مهاجم سابق منچسترسیتی و اورتون) را به هواداران داد، اما حالا که پنجره باشگاه باز شده، خالی کردن لیست تیم برای جذب بازیکنان جدید چالش دیگری خواهد بود.