حقایق جالب در مورد ستاره جدید قرمزها که نمی دانستید / وینگر، پدر، نویسنده. در 22 سالگی!

آنتونی تنها 175 سانتی متر قد دارد و در سمت راست هافبک یا حمله بازی می کند و به خاطر ضربه چپش معروف است.

اما در ماه های اخیر با آژاکس اختلاف پیدا کرده است. او گفت: در فوریه امسال، عوامل من به آمستردام آمدند تا آژاکس را از تمایل من برای ترک این باشگاه مطلع کنند. در ماه ژوئن در حالی که در تعطیلات بودم، شخصاً آمدم تا به مدیران آژاکس از جمله سرمربی جدید، تمایل خود را برای جدایی اعلام کنم. و اخیراً در جلسه ای با باشگاه، تمایل قبلی خود را برای جدایی ابراز کردم، اما این بار با یک پیشنهاد قابل توجه روی میز. آژاکس پیشنهاد من را رد کرد، با این استدلال که آنها فقط پنج روز فرصت داشتند تا جایگزینی برای من پیدا کنند.

حقایق جالب در مورد ستاره جدید قرمزها که نمی دانستید / وینگر، پدر، نویسنده.  در 22 سالگی!

با این حال، مانند بسیاری از چیزهای حرفه ای خود، آنتونی دقیقاً به آنچه می خواهد می رسد.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با وجود علاقه مندی به لیگ برتر، آنتونی در سال 2020 به آژاکس رفت و حدود 12000 پوند در هفته درآمد داشت. به محض ورود او، هم تیمی های برزیلی جدیدش آهنگ رپ را به افتخار او منتشر کردند. دیوید نرس ​​و دانیلو آهنگی به نام Bem-vindo Antony (به آنتونی خوش آمدید) نوشته ساریتا لورنا ضبط کردند.

حقایق جالب در مورد ستاره جدید قرمزها که نمی دانستید / وینگر، پدر، نویسنده.  در 22 سالگی!

حقایق جالب در مورد ستاره جدید قرمزها که نمی دانستید / وینگر، پدر، نویسنده.  در 22 سالگی!

آنتونی که یک کاتولیک متعهد و از علاقه مندان به جت اسکی بود، در استادیوم یوهان کرایف به یک پدیده تبدیل شد و تحت هدایت تنهاچ دو عنوان Ordivision را به دست آورد. اگرچه او هنوز یک بازیکن نوظهور در صحنه بین المللی است، اما امیدوار است در جام جهانی قطر بازی کند. او ده ماه پیش اولین بازی را برای تیم ملی بزرگسالان برزیل در مقدماتی جام جهانی مقابل ونزوئلا انجام داد و تا کنون 9 بار به میدان رفته است.

دوازده ماه بعد او صاحب پسری به نام لورنزو شد و اولین بازی خود را برای تیم زیر 23 سال برزیل انجام داد و در کنار برونو گیماراس که اکنون در نیوکاسل است بازی کرد.

به نظر می رسد همه چیز برای آنتونی 22 ساله که قرار است بخشی از بزرگترین انتقال تاریخ فوتبال هلند باشد، خوب پیش می رود. پس از ترک آمریکای جنوبی به مقصد آژاکس در سال 2020، او بازی خود را به سطح جدیدی رساند و اکنون اریک تنهاچ و انتقال از آمستردام به منچستر را دنبال می کند.

آنتونی سپس کتاب تحقق یک رویای واقعی را نوشت که در واقع یک دفتر خاطرات در مورد فشارهای ستاره بودن در برزیل است. او مشکلات خود را با ترکیب جوانان سائوپائولو توصیف کرد و فاش کرد که تقریباً سه بار از تیم اخراج شده است.

آنتونی متئوس دوس سانتوس در ده سالگی به آکادمی باشگاه محلی سائوپائولو پیوست. او به باشگاه کمک کرد تا چالش جهانی جی لیگ ژاپن را برنده شود و به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد و اولین قرارداد حرفه ای خود را در 18 سالگی در سال 2018 امضا کرد.

منچستریونایتد نیازی به نگرانی در مورد اینکه آنتونی وینگر جدید آنها به اندازه کافی بالغ است که سومین خرید گران قیمت این باشگاه در تمام دوران باشد، نباشد. با این حال، پرداخت 84 میلیون پوند برای بازیکنی که نامی برای خود دست و پا کرده است اما خارج از به اصطلاح پنج لیگ برتر اروپا حضور دارد، به عنوان یک ریسک بزرگ تلقی می شود.