حمایت قاطع میلکن از کاپیتان استقلال؛ وریا بخشی از این مملکت است / در تمرین پرسپولیس دلم شکست / می خواهند در پرسپولیس بازیکن تربیت کنند

طرح آزمایشی

بازیکن قالب در پرسپولیس

مشروح گفتگوی اختصاصی مایلی کوهن با خبرزاشی در روز سه شنبه ۲۳ تیرماه را بخوانید.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

من در تمرین پرسپولیس متوجه یک اتفاقی شدم که واقعاً باخت این تیم را احساس می کنم، آنها افراد زیادی در کنار خود دارند، از مربی و کادر پزشکی گرفته تا ماساژور و اعضای تیم تدارکات، همه این دوستان قابل احترام هستند، اما من آنجا هستم. شنیدم یکی از تدارکات پرسپولیس باور کن حتی اسمش رو هم نمی دونم ولی یادمه کوچولو بودنش ممنوع الخروج شد و گفتند با اینکه مشکلی ایجاد نکرد برای تیم چون بازنشسته محسوب می شود طبق قانون نمی تواند با جای دیگری قرارداد ببندد. پس یک مستمری بگیر با حقوق 5 میلیون و 500 هزار تومان چگونه می تواند زندگی اش را بگذراند؟ این بنده خدا در این شرایط سخت اقتصادی چه باید بکند؟ فردی که حتی برای تیم مشکلی ایجاد نکرد و همه از او راضی بودند، چرا باید از چنین منبع درآمدی محروم شود؟ وقتی این چیزها را می بینم قلبم به درد می آید.

داستان غفوری

تخریب ورزشگاه

بعد از سال ها برای تمرین پرسپولیس رفتم و باید اعتراف کنم که خیلی چیزها تغییر کرده است. شرایط با زمانی که در پرسپولیس بازی می‌کردم یا مربیگری می‌کردم کاملاً متفاوت است، هرچند از مشکلی در آنجا ناراحت بودم و آن این بود که به وضوح می‌دیدم که ورزشگاه شهید کاظمی در حال فرسایش و تخریب است.

قلب من شکسته است

به نظر من برخلاف آنچه برخی از دوستان می گویند استعداد در فوتبال ایران خشک شده است، فکر می کنم اصلا اینطور نیست و ما استعدادهای خیلی خوبی داریم، اما واقعیت این است که عوامل نمی توانند پول استعدادها را دربیاورند و در رابطه با این طرح جدید به سراغ بازیکنان خارجی یا شخصیت های شناخته شده می روند. به اصطلاح کنترل های قیمت پخش کننده را به شما می گویم، همانطور که سقف قیمتی که در اوایل دهه 90 مطرح شده بود به نتیجه نرسید، این طرح هم به نتیجه نمی رسد و کاملاً نمایشی است.

پس از سال ها محمد مایلی کهن در ترکیب پرسپولیس ظاهر شد. همین سوال باعث شد سراغ سرمربی سابق تیم ملی برویم و از اوضاع پرسپولیس و دیگر اتفاقات این روزهای فوتبال ایران بگوییم. گفتگوی مایلی کوهن با خبروژی را در ادامه بخوانید:

نکته مهمی که همه باید به آن توجه کنند این است که عده ای قصد انتقال بازیکن به پرسپولیس را دارند. در مجموع عملکرد مدیریت باشگاه تاکنون خوب بوده است و در خصوص این پرونده مهم باید گفت که مدیران و مربیان تاکنون مقاومت کرده اند. حالا می بینیم بازیکنی که فصل گذشته حتی دو یا سه بازی برای این تیم انجام نداده، مدعی دریافت اعداد نجومی است و این سوال مطرح شده که چند تیم دیگر او را می خواهند، در واقع او اینقدر فشار دارد که با قراردادی گرانتر در پرسپولیس بمان. این موضوع باید توجه مدیریت و کادر فنی پرسپولیس را به خود جلب کند.

واریا غفوری را خیلی دوست دارم چون پسری متواضع، متواضع و مودب است، اما واقعیت این است که عده ای می خواهند از این داستان استفاده کنند و فضاسازی کنند. وریا بخشی از این مملکت است اما عده ای که هرگز به کردستان نرفته اند حالا طرفدار غفوری شده اند! این بازی های خطرناک به کشور آسیب می زند، در نیم فصل گذشته آقای مجیدی به جای واریا غفوری از صالح حردانی استفاده کرد.