حملات شروع شده اند: آلمان نباید با فلیک ادامه دهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان شب گذشته در سومین دیدار خود از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کاستاریکا رفت و با نتیجه 2 بر 4 مقابل این تیم پیروز شد اما اینکه برد تیم را به مرحله بعد می برد، کافی نبود.
پیروزی ژاپن برابر اسپانیا در همین دیدار باعث شد آلمان به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به شاگردان لوئیس انریکه، از راهیابی به مرحله یک هشتم جام جهانی بازماند.
این دومین بار متوالی است که در مرحله گروهی جام جهانی حذف می شوند و مجبور به بازگشت به میادین می شوند. این تیم پیش از این در جام جهانی 2018 چنین اتفاقی را تجربه کرده بود.
با این حال خیلی ها امیدوار بودند که تیم فلیک بتواند بازی ساز باشد و حتی قبل از شروع مسابقات این تیم را یکی از مدعیان قهرمانی می دانستند.


سرویس خبر شماره: 1856884
11 دسامبر 1401 در 01:25 ب.ظ
811 |

0نقطه نظر

هامان پس از بازی دیشب به Sky Sports گفت: فکر می کنم ادامه همکاری با این مربی غیرممکن است. پس از آن اتفاقی که افتاد، تنها 18 ماه با شروع یورو فاصله داریم.
وی با انتقاد از اظهارات کادر فنی پس از این آدم ربایی، گفت: وقتی حرف و نظر افراد مسئول این حادثه را می شنوم واقعاً مسئولیتی در این زمینه نمی بینم، توجیه، توجیه و توجیه است. زمان تغییر است.”
ستاره سابق بایرن با انتقاد از عملکرد ضعیف آلمان مقابل کاستاریکا افزود: آنها در دو بازی اول فقط یک شوت به سمت دروازه داشتند و ما آنها را شبیه برزیل کردیم. هرکس در تیم هر کاری می خواهد انجام می دهد. من دلیلی نمی بینم که فلیک به عنوان مربی به کار خود ادامه دهد.



مجله اخبار فوتبال خارجی