حمله به لئو: نقاب از صورتت افتاده آقای مسی!


سرویس خبر شماره: 1982035
3 دسامبر 1402 در 1:02 ب.ظ.
4.5 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

ژروم روتن بازیکن سابق تیم های پاری سن ژرمن و موناکو به طرز قابل توجهی به لیونل مسی حمله کرد و معتقد است که نقاب این بازیکن افتاده است.

حمله به لئو: نقاب از صورتت افتاده آقای مسی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژروم روتن بازیکن سابق تیم فرانسوی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در موناکو در سال 2004 به مصاف پورتو رفت و همچنین بازیکن سابق پاری سن ژرمن به شدت از موضع این تیم انتقاد کرد. تیم ملی آرژانتین در دیدار مقابل برزیل در ماراکانا. لیونل مسی حمله کرد.

“آرژانتین قهرمان جهان است اما بهترین تیم جهان نیست. من به خاطر این موضوع به آنها تبریک می گویم، اما بازیکنان آنها تا بهترین های جهان فاصله زیادی دارند. آنها بسیار شکایت دارند.”

با مسی شروع می شود و همه به حریف و داور حمله می کنند. او تصویری از یک پسر شیرین و خوش تیپ داشت، اما اکنون نقاب افتاده است و می توانیم ببینیم که واقعاً شخصیت او چگونه است.

این روزها حتی نمی توانی مسی را لمس کنی. به او نزدیک شوید تا به سرنوشت رودریگو دچار شوید که مسی به او نزدیک شد و گفت: من قهرمان جهان هستم. این تیم آرژانتین بازتابی از آرژانتینی هایی است که بی دلیل نسبت به دیگران احساس برتری می کنند. آنها باید کلاس بیشتری داشته باشند.

1957940
1957941
1957942

مجله اخبار فوتبال خارجی