حمله به لاپورتا: اول اطلاعاتت را بده بعد حرف بزن!

آنچه رئیس لالیگا را عصبانی کرد، سخنرانی روز پنجشنبه لاپورتا بود. رئیس بارسلونا در مصاحبه ای با تلویزیون باشگاهی گفت حق پخش تلویزیونی لالیگا کافی نیست و رقابت اسپانیایی ها با باشگاه های لیگ برتر انگلیس را به طور فزاینده ای دشوار می کند.

1784307

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اختلاف نظر خاویر تباس رئیس لالیگا و خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا همچنان ادامه دارد. این دو بارها بر سر موضوع سوپرلیگ اروپا با هم درگیر شدند. به نظر می رسد شدت تنش بین این دو روز به روز بیشتر می شود.

در آخرین مشاجره خود با خوان لاپورتا، خاویر تباس، رئیس لالیگا به او گفت قبل از حمله به دیگران بیشتر بداند.

حمله به لاپورتا: اول اطلاعاتت را بده بعد حرف بزن!

تباس امروز با انتشار تصویری از درآمد مالی بارسلونا از حق پخش تلویزیونی در توییتر و شخص رئیس بارسا، حمله شدیدی به خوان لاپورتا کرد.

رئیس لالیگا در ادامه توئیت خود خطاب به لاپورتا: از نظر حق پخش، بارسلونا کاملاً در سطح دیگری از باشگاه های بزرگ قرار دارد. لالیگا درآمد کمتری دارد، اما شما به لطف برنامه های تلویزیونی به اندازه بزرگترین باشگاه های لیگ برتر درآمد دارید“.

داده های منتشر شده توسط تباس نشان می دهد که بارسلونا 160.1 میلیون یورو از حق پخش تلویزیونی کسب کرده است. رئال مادرید با درآمد 160.8 میلیون یورویی کمی بالاتر از بارسا قرار دارد. البته باشگاه های انگلیسی در رده های بالای این لیست قرار دارند. شش جایگاه برتر با بیشترین درآمد از حق پخش تلویزیونی متعلق به انگلیسی‌ها است و منچسترسیتی، لیورپول، تاتنهام، آرسنال، چلسی و منچستریونایتد به ترتیب رتبه‌های اول را به خود اختصاص دادند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1860821
ژانویه 02, 1401 در 06:45 ب.ظ
5K |

1نقطه نظر

طبس با انتشار توییتی خشمگین درآمد بارسلونا از حق پخش تلویزیونی را نشان داد و نوشت: قبل از اظهار نظر، اطلاعات خود را آپلود کنید“.