حمله شدید پیشکسوت پرسپولیس به شاگردان گل محمدی; پروین آسان است، حتی به پدر و مادرشان هم سر نمی زنند/بازیکنان فعلی پرسپولیس بی معرفت هستند!



علی پروین چهره محبوب فوتبال کشورمان چند روزی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بود. بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس و حتی استقلال پس از شنیدن خبر بستری شدن علی پروین برای دیدار با اسطوره فوتبال ایران به بیمارستان تندی رفتند.

یکی از این جانبازان رحیم یوسفی بود که در این باره به خبرروزشی گفت: وقتی خبر بستری شدن علی آقا را شنیدم ابتدا فکر کردم سرپایی است و ایشان از بیمارستان مرخص شدند. کمی بعد یکی از دوستانم به من گفت که آقای پروین همچنان در بیمارستان بستری است، به همین دلیل سریع به بیمارستان رفتم تا استادم را ملاقات کنم و خدا را شکر دیدم حال عمومی ایشان رو به بهبودی است.

وی ضمن تاکید بر عدم حضور بازیکنان فعلی پرسپولیس در بیمارستان و عدم ملاقات با علی پروین، یادآور شد: علی آقا امروز نیازی به دیدار با این چهار فرزند ندارد، اما بازیکنان پرسپولیس هم نادان و هم فراموشکار هستند! فراموش کردند علی پروین چقدر زحمت کشید تا نام پرسپولیس بماند و در این تیم بازی کنند و قراردادهای چند میلیاردی ببندند. بچه های پرسپولیس امروز حتی فراموش کردند که چند روز پیش در علی آقا پروین قهرمان سوپرجام شده اند و حتی به خود زحمت ندادند جویای سلامتی اسطوره باشگاهشان شوند.

هافبک دهه 60 پرسپولیس اضافه کرد: علم به جام و عنوان قهرمانی نیست. من خودم 7 سال در پرسپولیس بازی کردم و 11 جام کسب کردم اما همچنان خودم را شاگرد کوچک علی پروین می دانم. من خودم دیدم که جواد نکونام که بازیکن استقلالی است به دیدار علی پروین آمد اما هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس به خود زحمت ندادند که به بیمارستان بیایند. البته بچه های امروزی حتی اگر در بیمارستان بستری باشند به دیدار والدینشان نمی روند و از فوتبالیست های امروزی هم انتظاری نیست. علی آقا آنقدر در پرسپولیس شاگرد دارد که همه او را دوست دارند و حتی در بیمارستان او را تنها نمی گذارند. این بار بسیار سخت شد و محبت و مهربانی خشکید.

وی همچنین گفت: شنیدم روز جمعه بازیکنان پرسپولیس با اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بر سر مسائل مالی جلسه ای داشته اند و به دنبال پول و گزینه های بیشتر هستند که همه چیز و شاید فرصتی برای فکر کردن نداشته اند. علی. آقا پروین یا بیماری افسانه آنها. این نکته را حتما بنویسید که اگر آقای علی آقا این مصاحبه را بخواند ناراحت می شود چون از هیچ کس به خصوص بچه های امروزی توقعی ندارد اما من مجبور شدم این حرف ها را بزنم.

رحیم یوسفی در پایان در خصوص خشونت یحیی گل محمدی و اعتصاب بازیکنان پرسپولیس گفت: من قدر شخصیت واقعی یحیی گل محمدی را می دانم و او را دوست دارم. با این حال حرکت اخیر او را دوست نداشتم زیرا او نباید به خاطر پول از تیم می رفت و به امارات می رفت. این روزها مردم هزار مشکل اقتصادی دارند، بعد دوستان به خاطر گزینه قراردادشان اعتصاب می کنند و تیم را ترک می کنند. لطفا روی حرف من بنویسید که در این سال ها افراد زیادی به پرسپولیس آمدند و رفتند. خیلی ها نام های بزرگی داشتند و بسیار محبوب بودند اما این نام بزرگ پرسپولیس است که باقی مانده است. یحیی گل محمدی می تواند از پرسپولیس جدا شود و به تیم دیگری برود یا پرسپولیس مربی دیگری پیدا کند. این حرکات همیشه وجود داشته و خواهد بود اما پرسپولیس از همه و همه بزرگتر است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال