حمله غیرمنتظره یک پرسپولیسی به گل محمدی/مافیایی این فوتبال را گرفته است!

وی در خصوص پیروزی مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: شاگردان تارتار خیلی خوب دفاع کردند هر چند فکر می کنم مقابل پرسپولیس برنامه ریزی و بازی خوبی داشتند و بالاتر از همه فضاها را خیلی خوب روی بازیکنان پرسپولیس بستند. دفاع وسط ذوب آهن با تعداد بازیکنان زیاد و پوشش خوب مانع از گلزنی پرسپولیس شد. ذوب آهن با نقشه در میانه و پشت زمین دفاع می کرد و با چند لایه در عمق دفاع، گلزنی پرسپولیس را سخت می کرد.

*ذوب آهن به ضد حملات بسته شد

عربشاهی افزود: سبک دفاعی و تاکتیک های ذوب آهن باعث شد گل محمدی ترکیب پرسپولیس را تغییر دهد. گل محمدی با فرستادن سروش رفیعی و دیابه به زمین به دنبال استفاده از ضربات ایستگاهی و قدرت برای سرزنش مهاجم خارجی خود بود که در نهایت این اتفاق افتاد.

باشگاه پیشکسوتان پرسپولیس درباره صحنه گلزنی در بازی با ذوب آهن گفت: اکثر مدافعان بزرگ ذوب آهن دیابه و 2 مدافع از خط هافبک پرسپولیس به خدمت گرفته بودند که با یک پرش عالی و ضربه سر دقیق به امید عالیشاه اجازه گلزنی داد. از پرسپولیس از 3 امتیاز. ذوب آهن بیشتر روی ضدحملات متمرکز بود و برنامه اصلی آنها گلزنی در ابتدا نبود.

*سیامک نعمتی در همین چند ماه بیمار شد؟!

عربشاهی در پایان تاکید کرد: باید از کادر فنی پرسپولیس پرسید که آیا سیامک نعمتی در ماه های اخیر بدتر شده یا هدف چیز دیگری است و نمی دانیم پشت صحنه چه خبر است؟ این نشان می دهد که اربابان مافیایی فوتبال را به دست گرفته اند و هر کاری می خواهند انجام می دهند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ضیا عربشاهی در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته های اخیر و درخشش بازیکنان جوان در این تیم گفت: کادر فنی پرسپولیس با نگرش خاصی در هفته های اخیر ترکیب تیم را تغییر داد. اعتماد به محمد عمری، اسدبیگی، حنانوف و همچنین علی نعمتی بیش از پیش افزایش یافت و جان تازه ای به پرسپولیس داد. خوشبختانه عمری و اسدبیگی به خوبی جواب اعتماد کادرفنی را داده اند و با عملکرد خوب خود در بازی های اخیر ثابت کرده اند که حرف های زیادی برای گفتن دارند.

وی با انتقاد از کنار گذاشتن حامد پاکدل و سیامک نعمتی از لیست پرسپولیس توسط گل محمدی، گفت: واقعا جای تعجب است که بازیکنی که به درخواست گل محمدی آورده شده، اکنون در لیست مازاد باشگاه قرار دارد. متاسفانه در این مدت که پاکدل به دستور گل محمدی خریداری شد، استفاده چندانی از آن نشد که جای بحث دارد. چرا پاکدل را به پرسپولیس آوردند و حالا او را از لیست خارج کردند؟ چه چیزی این وسط رد و بدل می شود؟