حمله قلانوی به دشمنانش; خدا را نمی شناسند!

** گلگر با پاری سن ژرمن مقایسه شده است
برای من جالب است؛ آنها تیمی را که برای سومین سال متوالی در لیگ برتر حضور داشت با پاری سن ژرمن مقایسه کردند. آنها این کار را در دشمنی با قلانوی انجام دادند. چرا کسانی که پارسال علیه ما نوشتند الان سکوت کرده اند؟

مشروح صحبت های قلانوی را در ادامه می خوانید:

** از سران باشگاه تشکر می کنم
ما مثل هر سال برنامه آموزشی را زود شروع کردیم. همچنین از مدیران باشگاه تشکر می کنم که تا جایی که می توانستند از نظر کادرفنی کمک کنند. قرار است اردوی در ترکیه برپا کنیم و در این اردو دو بازی دوستانه خواهیم داشت. فکر می کنم 16 یا 17 آگوست به ایران برگردیم.

**بازیکنان خوبی داریم، نگران فشرده شدن لیگ نیستیم
شرایط تیمی خوبی داریم. امیدواریم بازیکنانی که آمدند و جایگزین شدند، بتوانند جایگزین بازیکنانی شوند که رفتند. برای کسانی که از هم جدا شده اند آرزوی موفقیت داریم. حالا خوشحالیم که برای هر پست دو بازیکن آماده داریم. تفاوت فنی بازیکنان زیاد نیست، اما بالاخره فوتبال است و ما در هر بازی فقط می توانیم 11 بازیکن را به زمین بفرستیم. با توجه به اینکه فاصله بازی های لیگ برتر حدود 5 روز و حدود 4 روز است، نگران این موضوع نیستیم. ما 20 بازیکن آماده داریم که شرایط خوبی دارند و به راحتی می توان آنها را تعویض کرد تا در مدت زمان کوتاهی تحت فشار نباشیم.

**قبلا با یک میلیارد در ولنجک خانه می خریدی اما الان…
یک میلیارد تومان در فوتبال دستمزد گرفتی و با آن خانه ای در 200 متری خیابان والنجک خریدی، آن هم 10-12 سال پیش. اما حالا 20 میلیارد دستمزد بازیکن می گیرد اما نمی تواند این خانه را بخرد و مشکل این است که کارمندان و طبقه متوسط ​​جامعه آسیب پذیر هستند. اگر 100 میلیون یورو در خارج از کشور بپردازد، کارمند می تواند با 5000 یورو زندگی کند.

آنها آخرت ندارند و خدا را نمی شناسند
هر نتیجه ای بگیری، دشمنانی هستند که به آخرت ایمان ندارند و خدا را نمی شناسند. مطالبشان را پخش می کنند، هدفشان این است که امیر قلعه نویی را تحریک کنند.

**اگر بازیکن 100 میلیون یورو دریافت کند، زندگی کارمند هم تغییر می کند
این مشکلات در همه جای دنیا وجود دارد و طبیعی است، اما حرف من اینجاست، اگر این بازیکن 100 میلیون یورو بگیرد، یک کارمند می تواند با 5000 یورو زندگی کند و جامعه اقتصادی متوسط ​​جامعه پویا است. اما الان در ایران جامعه متوسطی وجود ندارد.

** دشمنان قلانوی در هر شرایطی دشمن هستند!
فصل گذشته، ما در یک محیط خاص تمرین کردیم. اما دشمنان قلانوی هر کاری که ما می کنیم انجام می دهند!

**شکل اولیه خود را حفظ کردیم
وضعیت ما بد نیست. سه چهار بازیکن را در نقل و انتقالات از دست دادیم اما 90 درصد بازیکنانمان را حفظ کردیم. ما ساختار اصلی تیم را حفظ کردیم. دو سه بازیکن خیلی خوب به ما اضافه شده اند، فکر می کنم اگر بازیکن برزیلی بیاید خیلی از مشکلات ما حل می شود.


سرویس خبر شماره: 1835446
04 مرداد 1401 @ 20:57 |
13.2 هزار |

14نقطه نظر

اگر من سرمربی گل گهر نبودم آن 7 امتیاز را کم نمی کردند

آیا لیگ آینده قدرتمندتر خواهد شد؟
قطعا اینطور است. بسیاری از لژیونرهای ما بازگشته اند. تعدادی مربی برتر به فوتبال ما آمده اند. تعدادی از تیم ها تا جایی که می توانستند هزینه کردند. کیفیت لیگ ما امسال فقط به لطف جام جهانی بالا می رود. یعنی خود جام جهانی انگیزه زیادی به لیگ ما می دهد چون خیلی به هم نزدیک هستیم.

**VAR به ایران می آید؟
این یک چیز رایج است و من تعجب می کنم که این کارها را انجام نمی دهیم. قطر میزبان جام جهانی و سازماندهی جام جهانی است. به استادیوم های او هم نگاه کنید، حیف است که نتوانیم VAR بیاوریم. برای ما خیلی بد است. 2-3 روز پیش پخشی دیدم که در آن اعلام شد تیم گل گهر سیرجان تیم دوم جدول است که از داوری آسیب دیده است. البته 12-10 سال است که این مشکل وجود دارد. فصل گذشته هیچ کدام، فصل قبل، 11 پنالتی از 13 پنالتی به ما خطا بود. من فکر نمی کنم آنها VAR را بدون به هم ریختن برخی معادلات بیاورند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی گلگهار سیرجان می گوید که منفورانش سال گذشته تیمش را با پاری سن ژرمن مقایسه کردند و قصدشان ایجاد حاشیه بود.

**من حاضرم شماره قرارداد خودم و بازیکنانم را منتشر کنم!
اعدادی که در نقل و انتقالات می بینید؛ من سکوی شما را می‌گیرم و می‌گویم که آماده هستیم تا با تعداد قراردادها عمومی شویم و از خودم شروع می‌کنم. مشروط به اینکه همه باشگاه ها این کار را انجام دهند. مردم باید متوجه شوند که سال گذشته به ما دروغ گفتند و در چند سال گذشته هم همین اتفاق افتاده است. مشکلی نیست

** پارسال سرمربی گل گهر نبودم این امتیازها کم نمی شد!
اگر سال گذشته مربی گل گهر نبودم این امتیازها را از دست نمی دادیم. از ما 7 امتیاز گرفتند و 8 امتیاز به رقبایمان دادند. حدود 10 امتیاز اختلاف داشتیم. در واقع 25 امتیاز از ما کسر شد. کارهای قانونی انجام داده بودیم و کارت صادر شده بود. به هر حال مشکل جای دیگری بود اما دیدند گلگهر سیرجان است و امیر قلعه نویی سرمربی اش، گفتند بهترین فرصت برای تسویه حساب است.

** مربیان تیم ملی نباید رنگین پوست ظاهر شوند
امیدوارم مربیان تیم ملی همه را ببینند و رنگی فکر نکنند و هرکسی که لایق دعوت است و حقشان را بدهد.

** در تمام این سال ها بازیکن گران قیمت نخریده ایم
هر کاری می کنم، دشمنان خود را دارم. بگذارید دشمنان ما یکی دو مصاحبه کنند و در تلویزیون بیایند و دیده شوند. در تمام سال هایی که در لیگ برتر بودم شرایط جذب ما به همین شکل بود. سال دوم که در سپاهان بودیم می توانید از رضا فتاحی بپرسید. با 48 میلیارد تومان تیم را بستیم. در سال دوم که دلار کمی افزایش یافت، به 70 میلیارد تومان رسید; در استقلال نهم و سیزدهم که اصلا پول نداشت، تراکتور یازدهم که گرفتیم پول نداشت و امکانات خوبی نداشتیم.

** تساوی گلگر و اولین نبرد با تراکتور؟
در طول مسابقات باید 30 بازی انجام دهیم. تراکتور امسال نسبت به پارسال شرایط بهتری دارد و بازیکنان خوب و مربی نسبتا خوبی دارد. شرایط او نسبت به فصل گذشته بهتر شده است. ما باید با همه تیم ها بازی کنیم و تمام آن 30 بازی باید انجام شود.

** دشمنان در مقابل ما با خودشان مصاحبه می کنند و دیده می شوند!
من خوشحالم که دشمنان ما قبل از ما دو مصاحبه انجام می دهند و دیده می شوند و می روند به خانواده خود می گویند. بنابراین خانواده هایشان به آنها می گویند: “شما در آن مصاحبه کجا بودید؟” شما فقط در مورد یک نفر دیگر صحبت کردید!” اشکالی ندارد، بگذارید بگوییم.

** سقف قرارداد لیگ برتر 12 میلیارد؟
من یک چیز را بگویم؛ در گذشته هم مشکل داشتم، در تعیین سقف قرارداد، اگر 20 بازیکن را در 16 تیم لیگ برتری ضرب کنید، می شود 320 بازیکن. اگر اشتباه نکنم و محاسباتم درست باشد 320 تا 10 میلیارد تومان متر بازیکن 3 میلیارد تومانی 10 میلیارد تومان می شود. به عبارت دیگر، برنامه کارشناسی هم نیست. مهمتر از همه اینجا مشکل اینجاست که همه تیم ها قرارداد بسته اند و آمده اند قانون وضع کنند. من در سری قبل برای قانون سقف قرارداد خیلی جنگیدم دیدید حذف شد. بازیکنی در بارسلونا یا رئال مادرید بازی می کند و دستمزدش 100 میلیون یورو است و بازیکن کنارش می تواند 2 میلیون یورو بگیرد.

قالنویی امروز در محل تمرین تیم گل گهر سیرجان در جمع خبرنگاران نکات جالبی را در موضوعات مختلف بیان کرد. وی در خلال سخنان خود به تمجید و گلایه پرداخت. به همین دلیل مصاحبه جالبی با خبرنگاران داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دل امیر قلعه نویی پر از مشکل است، او هنوز نتوانسته 7 امتیازی که فصل گذشته از تیمش گرفته شده را فراموش کند. گل گهر اگرچه نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری دارد، اما همچنان معتقد است دشمنانی دارد که او را رها نمی کنند و همچنان مشغول فضاسازی علیه او است.