حمله لاپورتا دوباره به متهمان بارسلونا/ دستان پشت پرده این توطئه را فاش می کنیم

این مطلب را نیز بخوانید: حمله قوی لاپورتا به رئال/ انگیزه زیادی برای مبارزه با شما گستاخ ها دارم!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

رئیس بارسلونا ادامه داد: من مشتاقانه منتظرم تا به زودی برای شما توضیح دهم که چرا و چگونه دستان پشت صحنه این کمپین توطئه می کنند. شک نکنید که از خود دفاع خواهیم کرد، اما قرار نیست از خود دفاع کنیم و به آنها حمله کنیم. اما در حال حاضر، می‌خواهم همه روی تشویق تیم در ال کلاسیکوی یکشنبه تمرکز کنند، زیرا هدف اول آنها بی‌ثبات کردن تیم است.»

در حالی که بارسلونا به یکی از مهم ترین بازی های فصل، یعنی ال کلاسیکو یکشنبه مقابل رئال مادرید نزدیک می شود، لاپورتا برای اولین بار از زمان مطرح شدن این اتهامات، مخالفان بارسا را ​​به موضع تهاجمی تهدید کرد. قفل دفاعی غرق نمی شود و حمله نمی کند.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، برای اولین بار پس از افشای پرونده نگیرا و متهم شدن باشگاه به پرداخت رشوه به نایب رئیس سابق، به شدت از باشگاه خود دفاع کرد. برای بی اعتبار کردن بارسا راه اندازی شد. او و بارسا آن را فاش خواهند کرد.

لاپورتا در سخنان خود گفت: “کارزار علیه بارسا تصادفی نیست. همه شما این را می دانید. این یک کمپین هدفمند با هدف بی ثبات کردن تیم در کوتاه مدت است.” در میان مدت، قصد آنها کنترل و تصاحب بارسا است. “

بارسلونا در حال حاضر با اختلاف 9 امتیازی نسبت به رئال مادرید صدرنشین لالیگا است. آبی اناری ها موفق شدند در اولین ال کلاسیکو فصل که در نیمه نهایی کوپا دل ری برگزار شد، رئال را 1-0 شکست دهند و حالا منتظر ال کلاسیکو یکشنبه هستند.

پس از باز شدن پرونده نگیرا علیه باشگاه بارسلونا، لاپورتا و انریکز نگیرا بارها این اتهامات را رد کردند. اما علیرغم این تکذیب ها، دادستانی رسما از این باشگاه شکایت کرده و می توان علیه بارسا پیگرد کیفری آغاز کرد.