حمله مالک لیون به پاری سن ژرمن; آنها فقط به پول فکر می کنند

مالک آمریکایی لیون تأسیس آکادمی باشگاه پاری سن ژرمن در ایالت فلوریدا را مضحک خواند.


سرویس خبر شماره: 1836489
آگوست 11, 1401 @ 4:15 بعد از ظهر
1.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

هدف از تأسیس آکادمی در فلوریدا چه بود؟

تکستور که با خرید سهام لیون توانست مالک این باشگاه شود، در مصاحبه با اکیپ درباره آکادمی پی اس جی در فلوریدا گفت:“این مضحک است. PSG یک آکادمی در ایالتی ایجاد کرده است که اکثر ساکنان آن لاتین تبار هستند، اما به من گفته شده است که هیچ یک از بازیکنانی که در این آکادمی شرکت می کنند شانس رسیدن به پیراهن تیم اصلی PSG را ندارند. سوال این است: اگر هیچ بازیکنی از آکادمی شانس پیوستن به تیم بزرگسالان باشگاه را ندارد، چرا اینجا هستید؟ آیا هدف شما فقط بازاریابی و فروش پیراهن است؟ “آنها فقط به پول فکر می کنند.”

تکستور ادامه داد: پاری سن ژرمن به باشگاه ستاره ها و فوق ستاره ها تبدیل شده است و من از نحوه اداره این باشگاه و تصمیماتی که می گیرند خوشم نمی آید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن اخیرا یک آکادمی فوتبال در ایالت فلوریدا تاسیس کرده است. افرادی که بین سال های 2004 تا 2011 متولد شده اند نیز برای کمک به توسعه طرفداران فوتبال در آمریکا ثبت نام کرده اند. فوتبال در آمریکا ورزش چندان پرطرفداری نیست و مسئولان پاری سن ژرمن هدف از تاسیس این آکادمی را کمک به رشد و توسعه فوتبال در این کشور عنوان کرده اند. اما این سیاست مورد انتقاد قرار گرفت و جان تکستور، مالک آمریکایی باشگاه لیون نیز آن را مضحک دانست.