حمله وحشیانه درویش به وکیل بیرانوند!

رضا درویش می‌گوید پرداخت اصل قرارداد مهم است و بازیکن نمی‌تواند انصراف دهد زیرا گزینه‌ها را دریافت نمی‌کند.

حمله وحشیانه درویش به وکیل بیرانوند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی یک طرفه علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش این سوال را مطرح کرد که آیا کار بیرو قانونی بوده یا خیر؟ حالا رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در برنامه فوتبال تاپ به این موضوع پرداخته است.

وی در مورد اینکه بیرانوند بر اساس درصد دریافتی شاکی بود یا اختیاری، گفت: در قرارداد ذکر نشده که چند روز بعد از قهرمانی گزینه قهرمانی را بدهید. از قانونگذار بپرسید تا چه مدت می توانید بندها را پرداخت کنید. اصل قرارداد مهم است. ضمناً در قراردادهای داخلی ما آمده است که اگر تا چهار ماه بخشی از قرارداد را دریافت نکنید یکی از مشکلات فسخ قرارداد است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

درویش درباره حق فسخ بیرانوند گفت: ما در ماده 14 قرارداد نوشتیم که طرفین باید به قرارداد پایبند باشند و آن را امضا کنند و غیر از این عمل نکنند. حق فسخ قرارداد به صراحت به بازیکن داده شده و هیچ بندی در مورد مبلغ قرارداد وجود ندارد. در واقع آنها می دانند که وجود ندارد. کسانی که نصیحت می کنند این را به خوبی می دانند. مشاورانی هم دارند که این حرف ها را می زنند.


سرویس خبر شماره: 1948296
13 جولای 1402 ساعت 05:30
426

0نقطه نظر

به دنبال توهین و توهین باشید

درویش درباره دیدار خود با بیرانوند گفت: بیرانوند 48 ساعت پیش با ما دیدار خوبی داشت و حتی به ما گفت که عکس را بگذاریم، اما متأسفانه این روال فوتبالی ماست و فوتبال ما از آن خارج شد. اگر کوچکترین کاری را انجام دهیم باید آن را وارد بورس کنیم. 90 میلیاردی که در رسانه ها اعلام شده چطور به بازیکن ما پیشنهاد می دهند؟ کمیته های تشکیلاتی و انضباطی و نظارت فدراسیون و لیگ کجا هستند؟ فقط شعار و شعار. این مبلغ به صورت عمومی اعلام شده است. این بازیکن نیز جوان است و برای آینده سرمایه گذاری کرده است. مشاورانی که سعی می‌کنند از آن برای ایجاد دردسر استفاده کنند و از آن نامی بسازند، این بچه را به راه دیگری می‌کشند.