حمیداوی: با شمس آذر به دنبال اهداف بزرگ هستیم

فرهاد حمیداوی امیدوار است مسیر صعود برای تیم قزوینی آسان تر شود.

حمیداوی: با شمس آذر به دنبال اهداف بزرگ هستیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شمس آذر در هفته های پایانی لیگ یک روزهای خوبی را سپری می کند. فرهاد حمیداوی، مدیرعامل سابق تیم پدیده مشهد که اخیراً به این تیم اضافه شده است، در خصوص وضعیت سلامتی شمس آذر به خبرنگار ما گفت: به لطف خدا، تلاش همه بچه ها، کادر فنی و تیم مدیریت، واقعاً شرایط خوبی داریم. زمان.”

وی در خصوص پیروزی چند گله شمس آذر در فجر سپاسی دیگر مدعی صعود به لیگ برتر ادامه داد: در طول هفته تمرین سعید دخی و کادر فنی اش کاملا برنامه ریزی شده و با این بازی تطبیق داده شد. تیم ما فجر را کاملاً می شناخت و خدا را شکر این مسابقه را با بهترین نتیجه به پایان رساندیم.

حمیداوی که تجربه صعود به لیگ قهرمانان آسیا با پدیده مشهد را دارد، درباره دومین موفقیت خود به عنوان سرمربی گفت: روز قبل از بازی جلسه ای با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل داشتیم و برای آینده برنامه ریزی کرده ایم. فصل کار سختی پیش رو داریم، از این فصل کارکنان، مدیرعامل و مالکان کار بزرگی را با موفقیت انجام می دهند، من معتقدم که می توانیم برای سال آینده و سال های آینده کارهای بزرگی انجام دهیم. اگر بتوانیم در فصل آینده نتایج خوبی کسب کنیم، کار ما در این فصل بیشتر نمایان می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1872591
7 مارس 1401 ساعت 13:30
886 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مدیر فنی شمس آذر نظر خود را درباره اختلاف امتیازی این تیم با دیگر مدعیان اینگونه بیان کرد: فکر می کنم باید تا هفته آخر فصل صبر کنیم، هنوز صعودمان قطعی نشده است. انشاالله با تلاش و پشتکار به آن صعود خواهیم کرد.

1798290