حواشی شب تلخ قرمزها پس از باخت به سپاهان/ اعتراض شدید هواداران به 2 بازیکن پرسپولیس و شادی عجیب بازیکنان سابق

مطهری از فحاشی گلایه می کند

تیم داوری پرسپولیس و سپاهان به همراه داور و نماینده فدراسیون با پرواز باشگاه پرسپولیس در نوع خود جالب به تهران بازگشتند.

بحث استعفا نبود!

یحیی گل محمدی که دو بار پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر رساند، در این فصل نتوانسته قهرمانی را تکرار کند و کورس قهرمانی را به یک رقیب سنتی واگذار کرده است. بعد از اتفاقات این فصل و از دست دادن قهرمانی، خیلی ها فکر می کردند یحیی بعد از باخت به سپاهان کنار می رود. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. اما در اردوی پرسپولیس و زمانی که این تیم از سیرجان بازگشت، خبری و بحثی مبنی بر استعفای گل محمدی مطرح نشد و این اتفاق نیفتاد.

حمید مطهری سرمربی پرسپولیس که در دیدارهای گذشته هدایت این تیم را برعهده داشت و با محرومیت گل محمدی از توهین هایی که در فضای مجازی به او و اعضای تیم شده بود به شدت ناراحت شد. مطهری احساس می کرد که کادرفنی پرسپولیس با مشکلات فراوان در این فصل تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام داد اما به نتیجه ای که هواداران می خواستند منجر نشد. اما مطهری از کسانی که در فضای مجازی به آنها توهین می شد بسیار ناراحت و دلخور بود. لازم به ذکر است مطهری به احتمال زیاد در پایان فصل از پرسپولیس جدا خواهد شد و راهی تیم دیگری خواهد شد.

اعضای تیم های پرسپولیس و سپاهان به همراه تیم داوری و ناظران بازی تقریباً به طور همزمان وارد فرودگاه سیرجان شدند. بازیکنان دو تیم در فرودگاه درباره بازی خود و شرایط فصل آینده صحبت کردند و برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردند.

تیم داوری هم با پرسپولیسی ها برگشت

2 نقد هواداران پرسپولیس توسط برخی هواداران

حضور همزمان دو تیم در فرودگاه

پس از ورود کاروان پرسپولیس به فرودگاه، اعضای تیم خیلی سریع آنجا را ترک کردند و به خانه بازگشتند. با این حال هواداران خشمگین وارد فرودگاه شدند و با دیدن بازیکنان اعتراض کردند. چند هوادار ناراضی با دیدن حامد لک و سعید آقایی به شدت اعتراض کردند اما این دو بازیکن بدون حرف فرودگاه را ترک کردند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پرسپولیسی ها که علاوه بر شکست مقابل سپاهان، قهرمانی استقلال را هم قطعی کردند، در پایان بازی بسیار ناراحت شدند و با حالتی غمگین وارد رختکن شدند. نکته جالب سکوت مطلقی بود که در رختکن پرسپولیس حاکم بود و کمتر کسی حوصله صحبت کردن را نداشت.

اخبار فوتبال داخلی –

بازیکنان در حال بازی هستند

چند بازیکن سپاهان برای پرسپولیس بازی کرده اند. افرادی مثل فرشاد احمدزاده و شهریار مقانلو که با گل محمدی هم کار کردند بعد از بازی چشم پرسپولیس خوشحال بودند. این دو بازیکن پس از دیدن یحیی حسابی او را در آغوش گرفتند و با سرمربی پرسپولیس خوش و بش کردند و به او خسته نباشید گفتند.

شادی سپاهان پرسپولیس مقابل یحیی

یحیی گل محمدی که نتوانست در این فصل موفق شود، گلایه های زیادی از وضعیت پرسپولیس در این فصل داشته است. مشکلات مالی در بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، جدایی ستاره ها، عملکرد ضعیف بازیکنان جدید، اشتباهات داوری و… از مواردی بود که یحیی به آن اعتراض زیادی داشت و معتقد بود این مسائل تاثیر زیادی در عدم نتیجه گیری داشته است. این فصل پرسپولیس را داشت.

پرسپولیس نیز در ادامه فصل ضعیف خود مغلوب سپاهان شد تا با پیروزی استقلال مقابل فولاد قهرمانی آبی ها در لیگ برتر را قطعی کند. قرمزها که شنبه شب در سیرجان میزبان سپاهان بودند بلافاصله پس از پایان بازی با یک پرواز چارتر به تهران بازگشتند. روایت بازگشت قرمزها و حواشی پس از بازی این تیم مقابل سپاهان را می خوانید.

سکوت محض در رختکن پرسپولیس

شکایت جان!

در هواپیما بیشتر بازیکنان در حال بازی با تلفن همراه خود بودند و برخی از آنها سعی کردند چرت بزنند و خستگی را از تن بیرون کنند.