حیدرپور: کمال همنشان در مجیدی بازی کرد



سرویس خبر شماره: 1823590 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 23:55 |
10,987 |

1نظرات

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو با گلایه رئیس فدراسیون فوتبال به سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

فکر می‌کنم بازی را دیدید، بچه‌های ما واقعاً خوب و با انرژی بازی کردند و ما یک گل را از دست دادیم. بچه های ما برای بازی امشب خیلی انگیزه داشتند و فکر می کنم به تنهایی توانستند خوب بازی کنند.

وی افزود: فکر می کنم الان استقلال است، به هر حال گلی که زدند، دیدید شرایط چطور بود؛ ما سعی می کنیم جلوی همه هوادارانمان اینطور بازی کنیم.

مدیرعامل شهرخودرو درباره جزییات پرونده پرسپولیس گفت: ابتدا تعجب کردم، دیدم آقای ماجدی گفت در کیف من نیست! آیا کارتل او با نفت کار می کند یا برق یا بنزین، او سه سال است که در کارتل نیست؟ من تعجب میکنم.

حیدرپور ادامه داد: کمال همنشان روی ما تاثیری نداشت، فکر می کنم کمال همنشان روی آقای میرشاد ماجدی اثر گذاشت!

اسماعیل حیدرپور درباره احتمال محکومیت پرسپولیس توضیح داد: من کاری به کمپین ها ندارم و می گویم قانون برای همه است، آقای درویش با ما موافقت کردند که این مشکلات حل شود و امیدوارم ‘بیایند بنشینند و حل کنند. مشکلات؛ ما با آنها قرارداد داریم و اگر امضا نکنند فکر می کنم برایشان مشکل ایجاد می شود.

مدیرعامل شهرخودرو در پاسخ به مبلغ دریافتی تیمش از پرسپولیس گفت: آنها قبل از عید 2 میلیارد و بعد از عید 500 میلیون تومان پرداخت کردند. طبق توافق قبلی ما باید در آن تاریخ 5.4 میلیارد به ما می دادند که نشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی