حیرت رسانه های انگلیسی از رفت و برگشت اسکوچیچ


سرویس خبر شماره: 1834147
27 جولای 1401 @ 21:31 |
5.1 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

او با پانزده برد از هجده بازی اخراج شد…


اما دو شکست در سه دیدار اخیر از جمله باخت 2-1 مقابل الجزایر در قطر به همراه اعتراض شدید برخی از بازیکنان این تیم در فضای مجازی باعث برکناری سرمربی تیم شد.
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، اعتراضات را رهبری کرد و احساس کرد کارلوس کی روش، سرمربی اسبق تیم ملی ایران، رفتار بهتری با بازیکنان دارد.
اما با توجه به اینکه نتوانستند جایگزینی برای این سرمربی پیدا کنند، دوباره او را انتخاب کردند.
اسکوچیچ پس از حفظ سمت خود به عنوان سرمربی گفت: شاید در اردوی گذشته مشکلاتی وجود داشت اما از آن درس می گیریم، حاضرم انرژی خود را روی آمادگی متمرکز کنم، می خواهیم با اتحاد، همبستگی و انگیزه آماده شویم.
فدراسیون فوتبال ایران در حال حاضر رئیس ندارد و تنها یک بازی دوستانه با اروگوئه قبل از بازی با انگلیس در نظر گرفته است. ولز و آمریکا دیگر تیم های گروه دوم جام جهانی هستند.
قرعه به گونه ای است که سه شیرها می توانند در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه یا آرژانتین بروند، اما در فینال فقط به مصاف برزیل یا پرتغال می روند و در صورت صدرنشینی با نایب قهرمان گروه A روبرو خواهند شد. قطر، اکوادور سنگال یا هلند در مرحله یک هشتم نهایی بازی خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزنامه سان در مطلبی با ابراز حیرت از اخراج اسکوچیچ و بازگشت این مربی کروات به سرپرستی تیم ملی به تحلیل وضعیت رقیب انگلیس در جام جهانی پرداخت. در قطر
این پست با نمایش آمار تیم ملی در دوران رهبری دراگان اسکوچیچ و پوشش پست های بازیکنان تیم ملی، بازگشت ایسکو به نیمکت تیم ملی را شگفت انگیز توصیف کرد. در ادامه گزارش سان در خصوص سرمربی تیم ملی ایران به عنوان حریف انگلیس در اولین بازی جام جهانی را می خوانید؛
به طور باورنکردنی، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران پس از 6 روز برکناری به سمت خود بازگشته است. سرمربی 53 ساله کروات تیم ملی ایران برای ششمین بار این کشور را به جام جهانی رساند و از 18 بازی که روی نیمکت ایران انجام داد، در 15 بازی پیروز شد.

تعاملات تیم ملی فوتبال ایران حریف ایران در جام جهانی را کاملاً گیج کرده است.