خارجی مورد نظر مس رفسنجان ستاره لیگ ایتالیا است

شاهمرادوف در نیم فصل حضورش در اسپتسیا 10 بار برای این تیم به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند. حالا که او را بازیکن رم می دانند به احتمال زیاد رم را ترک خواهد کرد و گفته می شود دوست دارد به فوتبال آسیا بازگردد.

در چنین شرایطی پیگیری های خبرنگار ما نشان می دهد که مهاجم مورد نظر مس رفسنجان بازیکن سرشناس آسیایی است.

این مهاجم ازبکستانی سه فصل پیش در حالی که پیراهن روستوف را در لیگ روسیه به تن داشت در سری آ ایتالیا و در تیم جنوا بازی می کرد. شاه مرادوف با درخشش در جنوا مورد توجه تیم آ اس رم قرار گرفت اما در فصل دوم شانس زیادی برای بازی نداشت و به اسپتزیای ایتالیا قرض داده شد.

مهاجم خارجی اسپتزیای ایتالیا در فصل گذشته مورد توجه مسئولان مس رفسنجان قرار گرفت.

خارجی مورد نظر مس رفسنجان ستاره لیگ ایتالیا است

الدور شاهمرادوف، مهاجم ازبکستانی که چند روز پیش در فینال تورنمنت کافا مقابل ایران بازی کرد، یکی از بازیکنانی است که مسی برای تقویت خط حمله خود زیر نظر دارد.

شاه مرادوف که 66 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داده و 33 گل به ثمر رسانده است، در سه فصل گذشته در سری آ ایتالیا بازی کرده است.

1893570

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید فتاحی مدیر ورزشی باشگاه مس رفسنجان روز گذشته اعلام کرد که برای تقویت خط حمله این تیم باید یک بازیکن خارجی باکیفیت انتخاب کنند. ساکت الهامی، سرمربی نارنجی پوشان نیز در گفت و گوی خود به حضور گزینه های خارجی و داخلی در لیست افراد تحت تعقیب اشاره کرد.

این مهاجم 27 ساله و تیم ملی ازبکستان اکنون مورد توجه مسئولان مس رفسنجان قرار گرفته است. مسی ها پیشنهاد خود را به شاه مرادوف ارائه کرده اند و باید دید در این زمینه موفق خواهند بود یا خیر.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1948030
11 جولای 1402 ساعت 19:53 |
6K |

5نقطه نظر

مهاجم ازبکستانی به ایران می آید؟