خاطره در آمریکا؛ بیل در اردوی رئال (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیل پس از پایان قراردادش با رئال مادرید در تابستان سال جاری از این تیم جدا شد و به لس آنجلس اف سی پیوست.
حضور رئال مادرید در آمریکا و شهر لس آنجلس برای تور پیش فصل حضور این بازیکن در اردوی این تیم را بسیار مورد انتظار قرار داد.
در واقع، بسیاری از اینکه او زودتر برای دیدار با هم تیمی هایش به کمپ تمرینی تیم نرفت، تعجب کردند، زیرا هم تیمی او در لس آنجلس، جورجیو کیه لینی خیلی زودتر برای دیدار با هم تیمی های سابقش به اردوی تیم یوونتوس رفته بود.
اما بالاخره این اتفاق افتاد و قبل از بازگشت رئال مادرید به اسپانیا در روز یکشنبه، بیل از تمرینات این تیم امتیاز خبرکرد تا از نزدیک با بازیکنانی که سال ها با آنها بازی کرده بود دیدار و گفتگو کند.


سرویس خبر شماره: 1835740
07 مرداد 1401 @ 10:46 ق.ظ |
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

گرت بیل ستاره ولزی برای دیدار با هم تیمی های سابق خود به کمپ رئال مادرید در آمریکا سفر کرده است.

عکس های منتشر شده از حضور مهاجم ولزی در تمرین رئال نشان می دهد که حضور او فضای خوبی را در تمرین ایجاد کرده و بازیکنانی مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ به گرمی از او استقبال کرده و شروع به چت و شوخی با این هم تیمی سابق کردند.
بیل تاکنون از شرایط خوبی در لیگ آمریکا برخوردار بوده است. او در اولین بازی خود با پیراهن لس آنجلس اف سی موفق شد با این تیم مقابل نشویل با نتیجه 1-2 پیروز شود و در بازی مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه 83 اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند تا بازی را صفر کند. 2- به نفع لس آنجلس اف سی تمام شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی