خاقانی: خداوند یک کلیه از من گرفت و چیزهای زیادی به من داد!

مهاجم جوان مصدوم تیم استقلال تهران که روحیه خوبی برای بازگشت به میادین دارد، شانس زیادی برای تیمش برای تکرار قهرمانی دارد.

خاقانی: خداوند یک کلیه از من گرفت و چیزهای زیادی به من داد!

* به عنوان فردی که فقط یک کلیه دارد اما فوتبال حرفه ای بازی می کند، می توانید برای خیلی ها الگو باشید.
راستش را بخواهید بازی با کلیه تاثیر چندانی ندارد، اما موضوع این است که من می توانم تاثیرش را ببینم. برای این کار به سراغ کارشناسان مختلفی رفتم و نظرات آنها متفاوت است. برخی از آنها می گویند که بر سلامت بدن تأثیر نمی گذارد و برخی دیگر نظر مخالف دارند. اما نکته اینجاست که تلاش در زندگی باعث می شود که خداوند به انسان توانایی های خاصی بدهد و تعبیر من این است که اگر خدا یک کلیه از من گرفت به جای آن چیزهای دیگری به من داد.

* فکر می کنی بتوانی نظر کادر فنی را جلب کنی؟
برای یک بازیکن، شرایط مصدومیت با شرایط عادی بسیار متفاوت است. مخصوصا مصدومیت من که از ناحیه رباط صلیبی است و دوره درمان طولانی است. با این حال تمام تلاشم را می کنم که خیلی بهتر از قبل برای تیم ظاهر شوم و عملکرد خوبی داشته باشم و انشاالله بتوانم نظر آقای ساپینتو را هم جلب کنم.

* به نظر شما تیم ملی می تواند در جام جهانی از گروه خود خارج شود؟
شرایط برای تیم ملی کشورمان در جام جهانی همیشه سخت است، با این حال امیدوارم امسال از گروه خارج شویم و این روزها لبخند بر لبان مردم بنشانیم.

* استقلال قهرمان سوپرجام شد. آیا شما قهرمان لیگ خواهید شد؟
من اسم این قهرمانی استقلال در سوپرجام را جام تلخ می گذارم چون این روزها همه دوست دارند شادی مردم را ببینند. بنابراین، وقتی می بینید که مردم به خاطر آن لبخند می زنند، داشتن یک فنجان خوب است، وگرنه لذتی ندارد. استقلال در این دیدار خوب بازی کرد و کل تیم در شرایط خوبی قرار دارد. بازیکنان با غیرت زیادی مقابل حریفان ظاهر می شوند و این باعث شده نتایج خوبی هم کسب کند و اگر این روند ادامه پیدا کند، فکر می کنم احتمال تکرار قهرمانی لیگ زیاد است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* علت مصدومیتت چه بود؟ شرایط بازی سخت یا زمینی؟
کیفیت زمین تاثیری در مصدومیت من نداشت اما در همان ابتدا می خواستم نظر آقای ساپینتو را با قاطعیت خودم جلب کنم اما شرایط متفاوت شد. نمی توان جلوی اپورتونیسم را گرفت و حالا باید دید در ادامه چه اتفاقی می افتد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیرماه امسال بود که سبان خاقانی، مهاجم جوان استقلال در جریان تمرین این تیم از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید. او تمرینات پیش فصل را زیر نظر ریکاردو ساپینتو آغاز کرد اما در حال حاضر در حال گذراندن دوره درمان است.او با خبرنگار ما گفت وگویی داشته که در ادامه می خوانید:

* شما مشهدی هستید و با حذف شهر خودرو، این تیم دیگر نماینده ای در لیگ یک و لیگ برتر ندارد.
پارسال در بازی با شهر خودرو یک گل زدم و گل دومم را به نفت مسجد سلیمان زدم. از اتفاقی که برای شهر خودرو افتاد واقعا متاسف شدم. امیدوارم شرایط فوتبال مشهد بهتر شود چون استعدادهای فوتبالی در این شهر زیاد است اما در حال حاضر وضعیت فوتبال در رده حرفه ای اصلا خوب نیست.

* نتیجه دربی را چگونه پیش بینی می کنی؟
با توجه به وقفه ای که در لیگ داریم، قطعا در این دربی برای هر دو تیم سخت خواهد بود، اما از آخرین بازی های انجام شده، استقلالی ها واقعا عالی بوده اند و روز به روز در حال پیشرفت هستند. امیدوارم استقلال در این دربی پیروز شود.


سرویس خبر شماره: 1852728
18 نوامبر 1401 در 06:59 ب.ظ
17.5 هزار |

4نقطه نظر

این جام تلخ بود

* شما فقط یک یا دو جلسه با ساپینتو تمرین کرده اید. نظر شما در مورد این مربی چیست؟
در مورد آقای ساپینتو باید بگویم که از همان ابتدای حضور ایشان مشخص بود که مربی سخت گیر و جدی است و در عین حال دوستی خوبی با بچه ها برقرار کرد. بعد از رفع مصدومیتم وقتی به محل تمرین می رفتم همیشه جویای حالم بود و از من می خواست که هر وقت مشکلی داشتم به او اطلاع بدهم که نشان می دهد شرایط تک تک اعضای تیم چقدر برایش مهم است.