خالدی: می توانیم جزو 6 تیم برتر ایران باشیم

مدافع فقید صنعت نفت درباره فضای فوتبالی آبادان و حمایت هواداران نیز گفت: واقعا فقط هواداران هستند که باعث می شوند بازیکن پیشنهاد صنعت نفت را بپذیرد. آنها بسیار پرشور هستند و رویدادها، اخبار و مسابقات تیمی را با اشتیاق فراوان دنبال می کنند. هواداران صنعت نفت به ما انگیزه زیادی می دهند و فکر می کنم شایسته حمایت بیشتر مسئولان است تا هواداران هم خوشحال شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی درباره وضعیت خود توضیح داد: در زمان آقای منصوریان فکر می کنم به فرم خوبی رسیده ام. البته باید بیشتر تلاش کنم تا آمادگی خود را برای این مهمانی بیشتر کنم. 6 بازی بسیار سخت در پیش داریم و امیدوارم بتوانم انتظارات کادرفنی و هواداران را برآورده کنم.

خالدی درباره وضعیت صنعت نفت آبادان نیز گفت: فکر می کنم تیم ما در این فصل عملکرد بدی نداشته است. با توجه به میزان پول و توجه مسئولان نتیجه خیلی خوبی گرفتیم و حتی می توانید از هواداران این تیم بپرسید. با این حال به نظر من با توجه به اختلاف کم تیم های بالای جدول، اگر نتایج قبلی را در این چند هفته تکرار کنیم، می توانیم جزو 6 تیم برتر ایران باشیم.


سرویس خبر شماره: 1821222 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 18:57 |
3007 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید خالدی مدافع تیم صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اردوی تیم و دیدارهای دوستانه این تیم گفت: بازی دوستانه بسیار خوبی مقابل ذوب آهن داشتیم. ذوب آهن یکی از تیم های بسیار خوب لیگ برتر است و شایسته حضور در بالای جدول است. این دیدار مرجع بسیار خوبی بود و شرایط خوبی داشتیم. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند.

وی افزود: زیر نظر آقای منصوریان و دستیارانش اردوی مناسبی را پشت سر گذاشتیم. این وقفه ها معمولاً به نفع تیم ها نیست و مخصوصاً چون در لیگ قهرمانان یا جام حذفی بازی نکرده ایم، شاید بیشترین آسیب را متحمل شده باشیم، اما با این وجود سعی کردیم با تمرینات فشرده و دوستانه به این فرم ایده آل برسیم. مسابقات.

واقعا فقط هواداران هستند که باعث می شوند بازیکن پیشنهاد صنعت نفت را بپذیرد.