خبرنگار رادیو بازی نمی کند

بدون شک اگر علیرضا بیرانوند فرصت انجام دو بازی باقیمانده تیم ملی را از دست می داد، اردوی تیم ملی را ترک می کرد و برای مداوا به تهران باز می گشت. ماندن او در اردوی تیم ملی یعنی هنوز شانس حضور در تیم ملی را از دست نداده است. آخرین وضعیت علیرضا یبرانوند در کادر پزشکی تیم ملی در حال بررسی است و اگر این بازیکن فرصت بازی پیدا کند با لهجه کارلوس کی روش در دروازه تیم ملی قرار می گیرد. در صورتی که علیرضا بیرانوند بازی روز جمعه مقابل ولز را از دست بدهد، امیر عابدزاده در دروازه تیم ملی خواهد بود. سید حسین حسینی با دریافت 6 گل از تیم ملی انگلیس قطعا در وضعیت روحی و روانی ایده آلی نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهدی واعظی یکی از خبرنگاران صداوسیما در گفتگوی شب گذشته خود گفت: با وجود اینکه سازمان رسانه تیم ملی هنوز در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند اظهار نظر رسمی نکرده است اما بر اساس اخبار رسیده از اردوی تیم ملی وی شرایط برای بازی مقابل این تیم ولز نخواهد داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس به دلیل مصدومیت از ناحیه بینی جایگزین سیدحسین حسینی شد. طبیعی بود که بعد از این مصدومیت تردیدهایی برای حضور او در دو دیدار مقابل تیم ملی، دیدار برابر ولز و آمریکا وجود داشت.

کادر پزشکی تیم ملی هنوز وضعیت علیرضا بیرانوند، شماره یک تیم ملی را به طور مشخص اعلام نکرده است.

خبرنگار رادیو بازی نمی کند


سرویس خبر شماره: 1855040
دسامبر 02, 1401 در 09:06
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر