خبرنگار پنالتی بابک: مرسی مربی!


سرویس خبر شماره: 2007946
20 مارس 1402 در 10:40 ق.ظ.
516

0نقطه نظر

وینگر هواداران تهرانی پس از گلزنی مقابل ذوب آهن جشن جالبی را رقم زد.

خبرنگار پنالتی بابک: مرسی مربی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال هواداران تهران در دیدار اخیر خود مقابل ذوب آهن موفق شد با تساوی 2-0 شکست 2-0 را تغییر دهد و گل دوم یاران بنفش را بابک مرادی به ثمر رساند. وینگر سابق از استقلال از روی نقطه پنالتی. اما قبل از زدن پنالتی قرار بود داریوش شجاعان پشت توپ بایستد.

علیرغم اصرار بابک مرادی برای زدن پنالتی در دقایق پایانی، مسعود شجاعی سرمربی هواداران که در دیدار مقابل ذوب آهن از زمین بیرون انداخته شد، از کمک حمید عبداللهی به داریوش شجاعیان برای زدن پنالتی خبر داد. و او هم همین کار را کرد: به بازیکنان منتقل شد.

با وجود اصرار بابک مرادی برای زدن پنالتی، عبداللهی در کنار زمین تاکید کرد که صحبت های سرمربی تیم باید عملی شود و پنالتی را داریوش بزند که باعث دلخوری مرادی شد اما مسعود شجاعی با اصرار این بازیکن گفت که عبداللهی بابک. یک پنالتی زد و این بازیکن پشت توپ ایستاد و گل تساوی را به ثمر رساند.

1999874

بابک مرادی که در بازی رفت مقابل ذوب آهن گلزنی کرد با این تغییر نظر کادرفنی موفق شد یک گل دیگر از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا خوشحالی خود را با مربی تیمش در کنار زمین تقسیم کند.

مرادی درباره ماجرای کامل حضورش مقابل ذوب آهن و گلش در آن بازی گفت: آقای مسعود (شجاعی) به من گفتند کم کم تو را به شرایط بازی برمی گردم، پنالتی بود چون زیاد بود. از فشار بر ما آقا مسعود اول گفت آقا داریوش گل بزنه ولی بعد حمید خان (عبداللهی) نمیدونست نظرشون عوض شده و من خودم از آقا مسعود اجازه گرفتم که پنالتی بزنم. آقای حمید عبداللهی مربی ماشین سازی من بود و ما همدیگر را به خوبی می شناسیم و خیلی خوشحالم که دوباره در این تیم با چنین فردی با اخلاق و مربی شایسته ای کار می کنم. یکی از دلایل ماندن من آقای حمید عبداللهی است و مطمئنم کمک زیادی به تیم خواهند کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی