خبری از خرید مهاجم از پی اس جی نیست


سرویس خبر شماره: 1866691
05 بهمن 1401 ساعت 14:23 |
946

1نقطه نظر

روزهای آرام پاریسی ها

همچنین گفته می شود کیلور ناواس نیز قصد دارد پاری سن ژرمن را ترک کند. از النصر عربستان سعودی و ناتینگهام فارست انگلیس به عنوان دو باشگاهی که خواهان کیلور هستند نام برده می شود، اما مشخص نیست که آیا پاری سن ژرمن اجازه خواهد داد دروازه بان ارزشمند کاستاریکا در این زمان حساس جدا شود یا خیر. ناواس پشتیبان جان لوئیجی دوناروم در این فصل است و شانس زیادی برای حضور در لیست معمولی ندارد. پی اس جی نیز با محدودیت نقل و انتقال قرضی از سوی فیفا مواجه شده است و انتقال هر بازیکنی در این مرحله از فصل باید دائمی باشد.

چیزی تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی نمانده است اما فعالیت خاصی از سوی پی اس جی نمی بینیم.

خبری از خرید مهاجم از پی اس جی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمتر از یک هفته تا پایان نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده است و پاری سن ژرمن فعالیت خاصی در بازار نداشته است. پس از جدایی پابلو سارابیا و انتقال او به ولورهمپتون، پی اس جی می تواند مهاجم جدیدی را جایگزین او کند اما به نظر می رسد مدیریت باشگاه ورزشی و کادر فنی به جمع بندی نهایی در این مورد نرسیده اند.

1794931

کریستوف گوتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در کنفرانس خبری اخیر خود گفت که آنها به دنبال یک مهاجم سریع هستند که بتواند در سمت راست و چپ فاز هجومی به خوبی کار کند. بلافاصله گمانه زنی ها شروع شد و به نظر می رسید که او در مورد مارکوس تاوارم صحبت می کند، اما این شایعه خیلی سریع تکذیب شد.

1758723

همچنین شایعاتی در مورد انتقال میلان اشکرینیار مدافع اینترمیلان به پاری سن ژرمن شنیده می شود. قرارداد این مدافع اسلواکی در پایان فصل به پایان می رسد و دو تیم برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدند. این آخرین فرصت اینتر برای فروش اشکرینیار است و قیمت او بین 15 تا 20 میلیون یورو تخمین زده می شود. اگر این انتقال در زمستان انجام نشود، اشکرینیار در تابستان به صورت رایگان راهی پاریس می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی