خبر خوب برای طرفداران و ساپینتو. خبر بد برای برخی از ستاره های استقلال/ با سرمربی ایتالیایی به توافق رسیدند!

پیش از این استقلال چندین بار تلاش کرده بود تا با استراماچونی که بزرگترین طلبکار استقلال است به صورت اقساطی تسویه حساب کند که سرمربی ایتالیایی با این درخواست مخالفت کرده بود. همچنین قرار است پول میلیچ روز دوشنبه به او پرداخت شود و با پرداخت آن بازیکن و پین، پنجره استقلال باز شود. این قطعا بهترین خبر برای هواداران استقلال و ساپینتو است و این مربی می تواند در نقل و انتقالات زمستانی تیمش را تقویت کند.

استقلال باید سریع عمل کند و مطالبات افرادی مانند استراماچونی، میلیچ، پادوانی و گابریل پین را برآورده و پرداخت کند زیرا در غیر این صورت مشکلات زیادی این تیم را تهدید می کند و مشکلات استقلال را در آینده افزایش می دهد. استقلال حدود 67 میلیارد به استراماچونی، 10 میلیارد به میلیچ، 4 میلیارد به پادوانی و 2 میلیارد تومان به گابریل پین باید پرداخت کند و 37 میلیارد بدهی داخلی دارد. ضمن اینکه این باشگاه علاوه بر 120 میلیارد فوق باید 10 میلیارد تومان به شباب الاهلی بابت رضایتنامه مهدی قیدی و 9 میلیارد تومان به سانتا کلارا برای رضایت محبی بپردازد.

خبر خوب برای طرفداران و ساپینتو.  خبر بد برای برخی از ستاره های استقلال/ با سرمربی ایتالیایی به توافق رسیدند!

جدا از این ارقام باید هزینه های جاری باشگاه و همچنین پول بازیکنان و کادرفنی این تیم پرداخت شود. در این بین یکی از افرادی که کمترین تقاضا را از استقلال دارد، گابریل پین، سرمربی ایتالیایی فصل گذشته این تیم است که به همراه فرهاد مجیدی از استقلال جدا شدند و برای مدیریت این فصل تیم اتحاد کلبا راهی امارات شدند. . و حالا 50 هم می خواهد. هنوز از این باشگاه هزار دلار می خواهد. الزامی که البته مدیران زمان استقلال از عهده آن بر نمی آمدند.

قرارداد پین با استقلال 220 هزار یورو بود و در قرارداد ذکر شده بود که این مربی ایتالیایی طبق قانون باید 20 درصد مالیات خود را پرداخت کند. با این حال مدیران باشگاه تمام پول قرارداد پین را بدون کسر مالیات پرداخت کردند و حتی زمانی که پین ​​بابت پاداش لیگ خود که تقریبا برابر با پولی بود که بابت مالیات پرداخت می کرد از استقلال شکایت کرد، مدیران استقلال از سرمربی ایتالیایی شکایت نکردند تا اینکه ارسال پرونده به دادگاه عالی ورزش طی چند روز گذشته مذاکره برای پرداخت مطالبات پین به نتیجه نرسیده بود اما طی چند روز گذشته مدیران استقلال از طریق یک نفر موفق به رفع این مشکل شدند.

البته باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی استقلال برای کادر فنی، مدیران و هواداران این تیم خوب و خوشایند است اما برای برخی از ستاره های این تیم خبر بدی است. پس از توافق استقلال با بازیکنان جدید، این بازیکنان در لیست مازاد قرار خواهند گرفت و باید به دنبال تیم جدید باشند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

استقلال این روزها وضعیت خوبی ندارد و شرایط درون و بیرون زمین برای این تیم مساعد نیست. در واقع باشگاه استقلال این روزها در چند جبهه درگیر مسائل مختلفی است. از یک سو افت شدید این تیم پس از جام جهانی و دو شکست مقابل تراکتور و سپاهان در لیگ صدای هوادارانش را درآورده و از سوی دیگر استقلالی درگیر تسویه حساب میلیاردی با خارجی اش شده است. . و طلبکاران قدیمی و باید خیلی زود بدهی ها را پرداخت کنند زیرا در غیر این صورت نه تنها پنجره تقویت این تیم در نیم فصل بسته می ماند، بلکه عواقب دیگری مانند کسر امتیاز و جرایم سنگین را نیز تهدید می کند. این تیم و وضعیت آبی ها احتمالا بدتر هم می شود.

به گزارش باشگاه استقلال، این باشگاه برای پرداخت اقساط مبلغ مذکور با پین به توافق رسیده است. به این ترتیب بدهی 50 هزار دلاری استقلال به گابریل پین در دو قسط پرداخت می شود که اولین قسط آن روز دوشنبه خواهد بود. انتظار می رود پین پس از دریافت اولین قسط درخواست خود موافقت کند و پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شود. توجه داشته باشید که قسط دوم گابریل پین یک ماه بعد پرداخت خواهد شد.