خبر خوش برای هواداران استقلال؛ منتظر 4 خرید تابستانی دیگر باشید


پیمان بابایی آخرین خرید تابستانی استقلال بود که نامش به لیست بازیکنان بزرگسال آبی ها اضافه شد. مهاجم وینگر فصل گذشته تراکتورسازی که گمان می رود در بین شاگردان سا پینتو به عنوان وینگر استفاده می شود بلافاصله پس از امضای قرارداد به لیست استقلال اضافه شد. آبی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی با سجاد شهبازادا، محمدحسین زواری، امید حمیدی فر، رضا میرزایی و سیدمحمد حسینی و همچنین پیمان بابایی قرارداد امضا کرده اند.

محمدحسین مرادمند و عارف غلامی دو مدافع فصل گذشته استقلال قرار است قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کنند و در صورت قطعی شدن تمدید قرارداد این دو بازیکن، لیست بزرگسالان استقلال تکمیل می شود و سران باشگاه باید برای جذب بازیکنان جدید در فهرست خود تغییراتی ایجاد کنند و فروش چند بازیکن دیگر در ترکیب آنهاست.

استقلال هنوز 4 خرید تابستانی دارد!

مسئولان استقلال فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را بر اساس خواسته های ‘سا پینتو’ انجام می دهند. محمد محبی و کاوه رضایی دو هدف فعلی آبی ها در بازار تابستانی هستند و قرارداد انتقال قرضی محبی و رضایی به استقلالی ها در شرف اتمام است و جذب این دو بازیکن توسط استقلال دور از انتظار نیست.

صالح حردانی تنها مدافع راست تخصصی استقلال در فصل جدید است و قرار است سا پینتو یک گزینه داخلی برای پست دفاع راست به مسئولان باشگاه ارائه کند. همچنین سرمربی پرتغالی استقلال در حال ارزیابی بازیکنان خارجی موجود در بازار نقل و انتقالات است چرا که سا پینتو قصد دارد یک هافبک خارجی را به لیست خود اضافه کند تا استقلال همچنان 4 خرید پیش رو داشته باشد.

آبی پوشان پایتخت برای قرار گرفتن 4 بازیکن جدید خود در لیست نیاز به تغییرات و تحولات اساسی در فهرست خود دارند و ممکن است برخی بازیکنان استقلال را ترک کنند.

خبر خوش برای هواداران استقلال؛  منتظر 4 خرید تابستانی دیگر باشید

خروجی های ممکن چیست؟

امین قاسمی نژاد خریدار برتر استقلال در شروع لیگ بیستم نیم فصل دوم را به صورت قرضی در گلگر سپری کرد اما این روزها در تمرین استقلال حاضر شده و منتظر نظر سا پینتو برای ادامه همکاری است. با کارگران یقه آبی پایتخت. شایعات و گمانه زنی های زیادی در مورد همکاری بیشتر قاسمی نژاد با استقلال وجود دارد اما این مهاجم باتجربه هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و منتظر نظر سرمربی پرتغالی خود است.

سعید مهری هافبک دفاعی استقلال که به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده، یکی دیگر از گزینه های احتمالی جدایی از آبی پوشان است. مهری با توجه به ترافیک خط وسط استقلال کمی این شانس را پیدا کرد که برای بلوز بازی کند و در حال حاضر تیم هایی مانند مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به دنبال جذب او هستند.

مهدی تیکدری نژاد به عنوان یکی از گزینه های تقویت سمت راست خط دفاعی آبی ها به حساب می آید و شنیده ها حاکی از آن است که مدیران استقلال به دنبال جذب این مدافع گل گهر و معاوضه با سعید مهری هستند. چند روز آینده و تصمیم نهایی سرمربی پرتغالی استقلال.

آرش رضاوند نیز در اولین تمرین استقلال با لباس شخصی حاضر شد و دقایقی با سا پینتو صحبت کرد. رضاوند که نیم فصل خوبی را در فولاد به صورت قرضی سپری کرد، به دنبال حضور دائمی در این تیم است و علاقه مند بود زیر نظر جواد نکونام به کار خود ادامه دهد.

علیرضا کوشکی و مجتبی نجاریان دو بازیکن فولاد گزینه های احتمالی هستند که نام آنها در روزهای اخیر برای معامله با آرش رضاوند مطرح شده است اما مذاکرات قطعی برای انتقال رضاوند به فولاد یا معاوضه وی انجام نشده است. بنابراین هافبک آبی ها سرنوشت نامعلومی برای لیگ 22 دارد.

سینا خادم پور که فصل گذشته در نفت مسجد سلیمان حضور داشت، دیگر بازیکن تیم بزرگسالان استقلال است. او که در آکادمی آبی ها بزرگ شده است، هرگز نتوانست جایگاه ثابتی را برای خود در تیم بزرگسالان ایجاد کند و ممکن است برای همیشه در بازار تابستانی استقلال را ترک کند تا تجربه بیشتری کسب کند و از بزرگسالان خود استفاده کند. تیم سهمیه های لیگ بیست و دوم را خالی کنید.

حسین زاده و جدایی تاثیری در لیست استقلال ندارد!

امیرحسین حسین زاده پدیده جوان آبی ها در رادار باشگاه شالاروای بلژیکی قرار دارد و مذاکراتی بین او و باشگاه بلژیکی انجام شده است. حسین زاده برای جدایی از استقلال در ازای پرداخت 250 هزار دلار بند رضایتنامه در قراردادش دارد که هنوز این بند توسط مدیران باشگاه شالاروا پرداخت نشده است و حسین زاده در تمرین استقلال حاضر می شود.

حسین زاده 21 ساله جزو سهمیه زیر 23 سال استقلال است و در صورت جدایی، استقلال می تواند بازیکن زیر 23 سال را به خدمت بگیرد و خروج این وینگر جوان تاثیری در لیست بزرگسالان آبی پوش پایتخت نخواهد داشت.



سرویس داخلی اخبار فوتبال