خبر یک اتفاق جنجالی در استقلال به اروپا رسید/ زندگی برای ساپینتو در ایران آسان نیست!

دیروز بازیکنان تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکلات مالی تصمیم به لغو تمرین گرفتند و در اعتراض به مدیریت این باشگاه دست به اعتصاب زدند.

روزنامه اوجوگو مشکل باشگاه استقلال را با تیتر امتناع تیم ساپینتو از تمرین اینگونه منعکس کرد: استقلال تهران آخرین تمرین خود را زیر نظر ریکاردو سا پینتو پرتغالی برگزار نکرد. این تیم از دستمزد و حقوق معوقه شاکی است. مدیریت باشگاه قبلاً قول پرداخت معوقات را داده بود، اما این وضعیت هنوز حل نشده است و راه حل لغو تمرین روز پنجشنبه بود.

روزنامه ابولا در همین رابطه به سختی های کار ساپینتو در استقلال اشاره کرد و نوشت: علیرغم نتایج خوبی که این تیم کسب کرده، زندگی برای ریکاردو سا پینتو در استقلال ایران به دلایل غیر ورزشی آسان نیست و این تیم روز پنجشنبه تصمیم گرفت که این تیم را نپذیرد. برای مدت نامعلومی در اعتراض به معوقات مالی و تعهدات ناقص تمرین کند. طبق گفته مطبوعات محلی، باشگاه مشکلات مالی زیادی را پشت سر می گذارد.

روزنامه رکورد نیز نوشت: بازیکنان استقلال چند روز پیش تاخیر در دریافت حقوق خود را به مدیریت باشگاه اعلام کرده بودند اما علیرغم قول مدیرعامل باشگاه هنوز مبلغی دریافت نکرده اند، مشخص نیست که این موضوع اعتصاب در چند روز آینده ادامه خواهد داشت یا خیر.استقلال با مشکلات مالی مختلفی مواجه است و امیدوار است از دولت محلی کمک بگیرد.اما اگر کمک مالی برسد، طبق گفته مطبوعات، برای تامین بدهی باشگاه با آندره خواهد بود. استراماچونی، مربی ای که در سال 2019 از استقلال جدا شد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

با توجه به حضور «ریکاردو ساپینتو» در رسانه های پرتغال، خبر اعتصاب آبی ها بازتاب زیادی داشت.